دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، جزئیات ثبت‌نام دانش آموزان متوسطه اول و دوم را اعلام کرد و گفت: ثبت‌نام دوره متوسطه پس از امتحانات و اعلام نتایج صورت می‌گیرد.

به گزارش مهر، علی زرافشان درباره ثبت‌‌نام دوره متوسطه اول و دوم، اظهار کرد: ثبت‌نام متوسطه اول برای پایه هفتم و هشتم با توجه به دستورالعمل ثبت‌نام،‌ بدون مراجعه اولیا توسط خود مدرسه پس از پایان امتحانات انجام می‌گیرد.

وی افزود: برای دانش‌آموزانی که از ورودی پایه ششم به پایه هفتم می‌آیند، با توجه به محدوده جغرافیایی، مکان زندگی و آنچه در دستورالعمل ثبت‌نام آمده، انجام می‌گیرد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: در پایه اول متوسطه، از امسال ورودی نخواهیم داشت به همین جهت صرفا ثبت‌نام در دوره دوم و ثبت‌نام درون مدرسه صورت می‌گیرد.

زرافشان افزود: ثبت‌نام دانش‌آموزان پیش‌ دانشگاهی با توجه به رشته تحصیلی خود، اگر در همان مدرسه قبلی خود باشند، درون مدرسه ثبت‌نام صورت می‌گیرد در غیر این صورت با توجه به رشته خود، ثبت‌نام در مدارس جدید شکل می‌گیرد و این ثبت‌نام پس از امتحانات و اعلام نتایج صورت خواهد گرفت.

 

کد خبر 293435

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha