همشهری آنلاین: مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: هواپیمای پرواز مشهد- ساری در فرودگاه مقصد به دلیل دید کم موفق به فرود نشد بنابراین تغییر مسیر داد و در فرودگاه مهرآباد (فرودگاه جایگزین) به زمین نشست.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي، موسی مشازمینی درباره علت فرود هواپیمای پرواز مشهد- ساری در فرودگاه مهرآباد گفت: با توجه به دید کم در فرودگاه ساری خلبان دوبار برای نشاندن هواپیما بر باند تلاش می‌کند اما در نهایت به فرودگاه مهرآباد تهران می‌رود و آنجا هواپیما فرود می‌‌آید.

وی افزود: این پرواز به شماره ۱۰۲۰ و متعلق به شرکت هواپیمایی ماهان بود که از مشهد به مقصد ساری پرواز کرد و طبق برنامه حدود ساعت يك بامداد شب گذشته در فرودگاه ساری آماده فرود بود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: در همه جای دنیا وقتی هواپیما به هر دلیلی نتواند در فرودگاه مقصد پذیرش شود هواپیما در فرودگاه جایگزین فرود می‌آید بر همین اساس مهرآباد فرودگاه جایگزین اغلب فرودگاه‌های شمالی کشور است.

بر اساس این گزارش، برخی از مسافران ساری بعد از پذیرش در فرودگاه مهرآباد با وسیله نقلیه جایگزین (اتوبوس) به سمت ساری حرکت می‌کنند که اتوبوس حامل مسافران در محور ورسک - آوریم به علت نقص در سیستم ترمز و عدم کنترل راننده دچار سانحه رانندگی شد.

کد خبر 292867

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha