همشهری آنلاین: رقابت‌های جام فدراسیون آذربایجان روزهای ۲۷ تا ۳۰ فروردین ماه در شهر باکو برگزار شد و تیم‌های کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان و آزاد جوانان کشورمان در این رقابت‌ها ۴ مدال طلا، ۱ نقره و ۸ برنز کسب کردند.

‌‌‌wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این پيكارها در دو رشته آزاد و فرنگی و در دو رده سنی برگزارشد که رقابت‌های نوجوانان و جوانان فرنگی روزهای پنجشنبه و جمعه 27 و 28 فروردین ماه و مسابقات نوجوانان و جوانان آزاد نیز روزهای 29 و 30 فروردین برگزار شد.

در کشتی فرنگی نوجوانان تیم ایران در اوزان 54، 58، 85 و 100 کیلوگرم به ترتیب توسط محمدرضا مختاری، رضا کبیری، سعید یوسفی و امین میرزاده صاحب مدال طلا شد و در اوزان 42، 50، 63 و 69 کیلوگرم به ترتیب توسط پویا دادمرز، علیرضا نجاتی، محمد معصومی و شایان عفیفی به مدال برنز رسید.

در پایان رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان، تیم ایران که با 10 کشتی‌گیر شرکت کرده بود، با کسب 4 مدال طلا و 4 برنز و یک مقام پنجمی، پس از تیم آذربایجان به عنوان دوم رسید.

تیم جوانان فرنگی ایران نیز که با 10 کشتی‌گیر در این رقابت ها شرکت کرده بود، در وزن 55 کیلوگرم توسط محمدرضا آقانیا صاحب مدال نقره و در وزن 84 کیلوگرم نیز توسط مهدی فلاح صاحب مدال برنز شد و دو مقام پنجمی نیز از دیگر نتایج کشتی‌گیران ایران بود.

تیم کشتی آزاد کشورمان با 4 نماینده در این رقابت‌ها که با حضور 134 کشتی‌گیر از 11 کشور برگزار می‌شود، حضور یافت که علیرضا گودرزی، یونس امامی و جمال عبادی در اوزان 50، 55 و 66 کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند و اسماعیل محمدی در وزن 84 کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت.

تیم نوجوانان آزاد ایران در این رقابت‌ها به دلیل نزدیکی به مسابقات انتخابی شرکت نکرد.

 

کد خبر 292836

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha