دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۴:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون رییس جمهوری و رییس سازمان تربیت بدنی در حکمی "محمود شعاعی " را به‌عنوان سرپرست فدراسیون کوهنوردی منصوب کرد.

به ‌گزارش روابط عمومی سازمان تربیت بدنی در حکم مهندس محمد علی آبادی برای محمود شعاعی آمده است : "نظر به استعفای "محمد حسین هوایی" و با عنایت به تجربه و تخصص و به‌موجب این ابلاغ جنابعالی را به سمت سرپرست فدراسیون کوهنوردی منصوب می‌کنم. انتظار دارم با بهره‌گیری از نظر کارشناسان و متخصصان در توسعه عمومی این رشته و برنامه‌ریزی در جهت ارتقای سطح تخصصی کوشا باشید.

با عنایت به مفاد اساسنامه فدراسیون‌ها ضرورت دارد حداکثر ظرف مدت ‪ ۶‬ماه نسبت به برگزاری مجمع عمومی با هماهنگی معاون سازمان و رییس مرکز توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اقدام کنید .
توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد متعال خواهانم."

سرپرست سابق فدراسیون کوهنوردی در گفت و گو با ایرنا گفت: به علت حجم زیاد کار در وزارتخانه از سرپرستی فدراسیون کوهنوردی استعفا دادم.

هوایی افزود: من به هنگام قبولی سرپرستی فدراسیون کوهنوردی قصد داشتم که از کار وزارتخانه باز نشست شده و به کارهای فدراسیون‌ بپردازم که متاسفانه مسوولان در وزارتخانه با بازنشستگی‌بنده موافقت نکردند و ناچار مجبور به استعفا از فدراسیون شدم.

وی با بیان اینکه از چهار ماه پیش قصد استعفا داشته است، گفت: علاقمند نبودم که دو کار را حفظ کنم زیرا شاید یکی از کارها لطمه می‌دید.

وی درباره بدهی‌های فدراسیون کوهنوردی گفت: فدراسیون هیچگونه بدهی قابل توجهی ندارد و تمامی اعتبارات اختصاص یافته نیز جذب و هزینه شده است.

محمدحسین هوایی حدود ‪ ۱۰‬ماه پیش به سرپرستی فدراسیون کوهنوردی منصوب ‌شد.

کد خبر 29282

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز