شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۸:۰۰
۰ نفر

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه: اگر 10 سال پیش، روی کار آمدن نجم الدین اربکان و به قدرت رسیدن حزب اسلامگراها در ترکیه، آمریکا و اسرائیل را به مذاق خوش نیامد و در کمتر از 9 ماه با طرح کودتایی، اربکان را مجبور به کناره گیری کردند

امروز هم به نظر تحولات داخلی ترکیه، محبوبیت رجب‌طیب اردوغان- از شاگردان نجم الدین اربکان - و درکنار آن اعلام آمادگی عبدالله گل برای نامزدی ریاست جمهوری از جانب حزب اعتدال و توسعه، نگرانی آمریکا را از قدرت گرفتن بیش از پیش اسلام در این کشور موجب شده است.

حادثه هواپیماربایی که در ترکیه رخ داد[در همین ارتباط] و نسبت دادن آن به ایران چیزی جز پیام آمریکا به تحولات داخلی ترکیه و به قدرت رسیدن اسلامگراها در این کشور و در سطح کلان الگو شدن اسلام در منطقه نبود.

هنوز هم حادثه هواپیما ربایی ایران و فرود آن هواپیما در پایتخت رژیم صهیونیستی چندان رنگ کهنگی نگرفته است که نتوانیم با استناد بدان ایران را قربانی حوادث هواپیماربایی و تروریستی بدانیم.

اخباری که در حادثه هواپیما‌ربایی ترکیه، این اتفاق را منتسب به ایرانیان می کرد چیزی جز هجمه آمریکایی‌ها نبود که همچون همیشه هر اتفاق ناگواری را به صورت گمانه زنی منتسب به مسلمانان می کنند و در ادامه همین گمانه زنی را به عنوان بنیاد تبلیغات ضد اسلامی قرار می دهند.ترس از الگو شدن ایران نیز در منطقه در عین حال موجب شده است که در بیشتر موارد پیکان این هجمه‌های رسانه ای به سمت کشورمان باشد.

امروز با توجه به این استنادات هر اتفاق ناگواری نه تنها که نباید به حساب کشورهای مسلمان نوشته شود بلکه تمام ظن و گمان‌ها باید به سمت آمریکا برگشته و تمام اقدامات تروریستی آمریکا زیر سؤال رود.

عضوکمیسیون امنیت ملی مجلس

کد خبر 29262

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز