شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷
۰ نفر

انتخاب رنگ دیوار‌ها در ابتدا اگرچه مسئله‌ای ساده به نظر می‌رسد اما می‌تواند به یک چالش برای اعضای خانواده بدل شود.

دکور

اين در حالي است كه در اين مورد نيز شيوه آزمون و خطا در كنار پيروي از چند اصل اساسي مي‌تواند حسابي كارساز باشد. به برخي بايد‌ها و نبايد‌هاي انتخاب رنگ ديوار‌هاي منزل اشاره مي‌كنيم.ابتدا از همرنگ شدن دقيق رنگ ديوار و رنگ دكوراسيون منزل خودداري كنيد و بيشتر توناليته‌هايي را انتخاب كنيد كه با آنها هماهنگي داشته باشند نه يكرنگي كامل.

براي فضا‌هاي كوچك رنگ روشن و براي فضاهاي بزرگ رنگ‌هاي تيره انتخاب كنيد.درصورت استفاده از رنگ‌هاي گوناگون در اتاق‌ها از توناليته‌هاي خاكستري براي راهرو‌ها و پادري‌ها استفاده كنيد تا تبديل رنگ‌ها و جلوه‌هاي آنها چشم‌نوازتر شود.براي انتخاب رنگ مي‌توانيد بروشور‌هاي ويژه انتخاب رنگ را از رنگفروشي‌ها تهيه كنيد و انواع رنگ‌ها را ابتدا از نظر بگذرانيد.

اما به ياد‌داشته باشيد رنگي كه شما تهيه مي‌كنيد ممكن است كاملا با رنگي كه روي بروشور انتخاب مي‌كنيد هماهنگ نشود. بنابراين از ظرف‌هاي كوچك رنگي كه فروشند‌ه‌هاي رنگ در اختيار شما قرار مي‌دهند استفاده كنيد. اين رنگ‌هاي كوچك را مي‌توانيد پيش از نقاشي كامل ديوار‌ها روي يك ديوار امتحان كنيد و از حاصل كار مطمئن شويد. پيش از خشك شدن كامل رنگ هيچ تصميمي نگيريد.اگر به فن نقاشي ساختمان و ديوار آشنا نيستيد حتما اين كار را به اهل فن بسپاريد. به‌ويژه آنكه ديوار‌ها پيش از نقاشي نياز به بتونه‌كاري داشته باشند.

کد خبر 292574

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha