جمعه ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: امام جمعه موقت تهران با تقدیروتشکر از مواضع محکم رییس جمهوری برابر آمریکا در مذاکرات هسته ای گفت: اگر آمریکا نیم میلی متر تخلف کند، آرزوی امضای توافق را به گور خواهد برد.

محمدعلی موحدی کرمانی

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی درابتدای خطبه های دوم نمازجمعه تهران کسب مقام قهرمانی جام جهانی کشتی آزاد را به مردم و دست اندرکاران تیم ملی کشتی و روز ارتش را به پرسنل این نیرو تبریک گفت.

وی با تذکر به آمریکا که دست از دروغ و فریب و نیرنگ در راه مذاکره با ایران بردارد،ادامه داد: با نیرنگ به جایی نخواهید رسید ومردم ایران به برکت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بیدار شده اند و نیرنگ ها و خدعه را می بینند و می فهمند.

وی تصریح کرد: ملت ما باید نگران و مواظب باشند، اوباما می گوید اگر ایران نیم میلی متر تخلف کند، تحریم ها بر می گردد و ما هم می گوییم اگر آمریکا نیم میلی متر تخلف کند، آرزوی امضای توافق را به گور خواهد برد.

موحدی کرمانی اظهارداشت:ملت ایران اجازه نمی دهد جاسوس به حریم امنیتی کشورشان راه پیدا کند و هرطرحی که جلوی پیشرفت آنان را سد کند، رهبر معظم انقلاب جلوی آنرا خواهند گرفت.

وی بابیان اینکه ایران راست می گوید، منطق دارد وفکر می کند، به نیروهای مسلح برای موفقیت در دستیابی به سامانه اس 300 تبریک گفت.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه حکام عربستان به دروغ خود را خادم الحرمین شریفین می خوانند و در سال های اخیر مشخص شده که خادم نیستند بلکه خائن هستند، خاطرنشان کرد: منطق حمله عربستان به یمن مشخص نیست، پس کار شما بسیار زشت است و روی تان سیاه باد.

وی ادامه داد: شما در یمن حمام خون به راه انداخته اید و در این کشور بیش از2500 نفر از مردم بی دفاع را کشته اید که نشان می دهد قرآن را قبول ندارید اما اگر قبول دارید پس به آن عمل کنید.

موحدی کرمانی اظهارداشت: قتل عام دانش آموزان سنی مذهب و تخریب منازل در بمباران ها نشان از بی فکری سعودی ها در جنایات دارد و نشان می دهد که برای خودشان آبرویی نگذاشته اند.

وی افزود: حتما تقدیر خداوند بر این است که سقوط نظام های خودکامه بدست مردم خودشان باشد و من فکر می کنم سقوط نظام حاکم بر عربستان نزدیک است.

امام جمعه موقت تهران همچنین خواهان مجازات هرچه سریعتر عاملان اتفاق فرودگاه جده توسط عربستان سعودی شد و از رییس جمهوری درباره مواضع محکمش برابر آمریکا تقدیر کرد.

وی ادامه داد:همانطور که رهبرمعظم انقلاب ورییس جمهوری با قدرت تاکید کردند باید تمامی تحریم ها در روز پایانی مذاکرات لغو شود.

موحدی کرمانی همچنین از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل تعلیق سفر عمره تشکر کرد و اظهار داشت: وزارت ارشاد تصمیم درستی گرفت زیرا صحیح نیست بخاطر کاری مستحب، ذلت، خفت و اهانت را تحمل کنیم.

وی با تاکید براینکه مردم ما عاشق حرمین شریفین هستند، اظهارداشت: باید برخی مواقع از دور به خداوند نزدیک شد.

امام جمعه موقت تهران همچنین با تذکر به حوزه های علمیه سراسر کشور اظهار داشت: باید نظارت بیشتری بر محتوای کتب حوزه های علمیه اهل تسنن وجود داشته باشد، زیرا باید افرادی که از اهل سنت هستند و در حوزه های علمیه داخل کشور درس می خوانند در دانش مذهب خود سرآمد باشند.

وی افزود: مبادا در حوزه های علمیه اهل تسنن، وهابی تربیت شود و در آستین خود، دشمن بپرورانیم.

کد خبر 292425

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha