همشهری‌آنلاین: نهمین کنفرانس بین‌المللی تجارت الکترونیک با رویکرد توجه به کسب‌وکار الکترونیکی در کشورهای درحال‌ توسعه و بررسی وضعیت تجارت الکترونیکی در این کشورها، با حمایت و مشارکت گروه صنعتی انتخاب در اصفهان برگزار می‌شود.

نهمین کنفرانس تجارت الکترونیک

به گزارش ایسنا، دبیر‌کل نهمین کنفرانس بین‌المللی تجارت الکترونیک توضیح داد: پس از برگزاری هشت دوره همایش تجارت الکترونیک در شهرهای مختلف کشور، نهمین دوره برگزاری این همایش ۲۷ فروردین ماه در اصفهان برگزار می‌شود.

علی صنایعی ارائه مقالات پژوهشی از طرف مراکز علمی در کشورهای مختلف را نشان از اهمیت این کنفرانس بین‌المللی دانست و تصریح کرد: در این اجلاس، پژوهشگرانی از کشورهای مختلف ازجمله بلژیک، کره جنوبی، تایوان و شیلی به ارائه مقاله پرداخته و حضور پررنگی در برگزاری کنفرانس خواهند داشت.

وی افزود: بالغ بر ۵۰۰ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شد که پس از ارزیابی، ۱۳۱ مقاله جهت گردآوری و چاپ نهایی مورد تأیید قرار گرفت که سهم چشمگیری از این مقالات مربوط به محققان ایرانی است.

صنایعی خاطرنشان کرد: 20 مقاله برگزیده در روز کنفرانس ارائه خواهد شد. گفتنی است اسنوا، به عنوان یکی از حامیان مالی و علمی برگزاری این کنفرانس به شمار می‌رود.

کد خبر 292333

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha