همشهری آنلاین: هفته دوازدهم لیگ حرفه‌ای با برتری تیم‌های خوزستانی و پیروزی دانشگاه آزاد به اتمام رسید.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، در هفته‌ای که گذشت پمیناي اصفهان در سالن اختصاصی دانشگاه آزاد میهمان این تیم بود. بازیکنان میزبان این دیدار را با برتری شروع کردند و در کل دقایق هم با اختلاف کمی جلوتر از حریف خود بازی را پیش بردند. بازیکنان پمینا با وجود تلاشی که به خرج دادند و بازی خوبی که به نمایش گذاشتند، در کوارتر چهارم نتوانستند در مهار حملات تیم دانشگاه آزاد موفق عمل کنند و در نهایت با نتیجه 56 بر 72 مغلوب میزبان خود شدند و با یک امتیاز به اصفهان برگشتند.

دیدار تیم‌های پالایش نفت آبادان و ثامن مشهد در آبادان با جذابیت خاصی دنبال شد. این دو تیم در نیمه نخست پا به پای هم حرکت کردند، اما در پایان کوارتر دوم این تیم میهمان بود كه موفق شد 46 بر 43 به برتری برسد. در نیمه دوم بازیکنان پالایش نفت آبادان رفته رفته بازی را در دست گرفتند و با توپ‌هایي که یک به یک تبدیل به امتیاز کردند، موفق شدند در نهایت با نتیجه 96 بر 78 چهارمین برد این فصل خود را به دست آورند.

صنایع پتروشیمی ماهشهر در خانه پذیرای فولاد هفت الماس قزوین بود. دو تیم در این دیدار تا پایان کوارتر سوم پایاپای پیش رفتند، اما در کوارتر چهارم بازیکنان صنایع پتروشیمی ماهشهر عملکرد بهتری در زمین داشتند و موفق شدند با برتري 85 بر 74 و ثبت پنجمین پیروزی خود در جایگاه پنجم جدول جای گیرند.

شهرداری گرگان در هفته دوازدهم نیز در سالن بدون تماشاگر مقابل پتروشیمی بندرامام صف‌آرایی کرد. شهرداری گرگان در این بازی بیش از 15 امتیاز از حریف خود عقب افتاد، اما بازیکنان این تیم موفق شدند در کوارتر سوم اختلاف را به 6 امتیاز کاهش دهند. با این وجود برتری همچنان از آن بازیکنان تیم پتروشیمی بندرامام بود و زمانی که سوت پایان مسابقه به صدا درآمد، تیم میهمان موفق شد با نتیجه 91 بر 80 به برتری برسد.

 

کد خبر 292265

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha