سه‌شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: عناصر داعش به تازگی اقدام به چاپ و توزیع روزنامه در حلب سوریه کرده‌اند که حاوی جنایات و دروغ‌های رایج این گروه تروریستی است.

به گزارش ایسنا به نقل ازسايت ابنا؛ گروه تکفیری داعش با انتشار نشریات در مناطق تحت اشغال خود در سوریه به دنبال جذب کودکان و نوجوانان به شاخه‌های انتحاری و ترویج عقاید انحرافی خود است.

این گروه تروریستی که در مناطق اشغالی هرگونه تماس با خارج یا تماشای شبکه‌های تلویزیونی خارجی ممنوع اعلام کرده اقدام به تبلیغ برای رسانه‌های جهت‌دار خود می‌پردازد و اخیراً در شهر منبج در حلب شمالی اقدام به توزیع نسخه‌های روزنامه به نام «الیراع» کرده‌ است.

روزنامه الیراع در هشت صفحه، حاوی آخرین اخبار درباره داعش است و به ترویج دروغ‌های رایج این گروه درباره پیروزی‌های واهی و اعدام‌های وحشیانه‌ای می‌پردازد که به دست عناصرش انجام می‌شود.

در این روزنامه برای جذب کودکان و نوجوانان به یگان‌های موسوم به بچه شیرهای خلافت تبلیغات وسیعی صورت گرفته تا نسل‌های آتی مجریان عملیات‌های انتحاری و تروریستی در این شاخه‌های تروریستی تربیت شوند.

گروه تروریستی داعش پیش از این نیز با راه‌اندازی شبکه ماهواره‌ای و صفحات رنگارنگ در شبکه‌های اجتماعی کوشیده به توجیه عملیات‌های انتحاری و اعدام غیرنظامیان در ظاهر احکام شرعی بپردازد و اخبار مدنظر خود را به ذهن مخاطبان القا کند.

کد خبر 292154

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha