همشهری آنلاین: رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: در مذاکرات هسته‌ای آمریکا روی توافق یک مرحله‌ای خواهد آمد و چاره‌ای جز این ندارد.

sadegh kharrazi

سیدصادق خرازی در حاشیه مراسم ترحیم همسر آیت‌الله خاتمی که عصر امروز جمعه در مسجد امیرالمؤمنین (ع) برگزار شد، در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص اینکه آمریکایی‌ها به دنبال چند مرحله‌ای شدن توافق هسته‌ای هستند و هم‌اکنون امکان این وجود دارد که آنها توافق یک‌ مرحله‌ای را بپذیرند یا خیر؟ گفت: آنها روی توافق یک مرحله‌ای خواهند آمد و چاره‌ای جز این ندارند.

وی در پاسخ به سوال دیگری در مورد اینکه آیا در روز توافق تمام تحریم‌ها برداشته خواهد شد، تصریح کرد: هر کاری که می‌شود باید در یک مرحله صورت بگیرد. ایران مذاکرات فرسایشی را قبول ندارد و در کشور ما سیاست خارجی متمرکز بوده و شخص رهبری تصمیم قطعی می‌گیرند و به حق مخالف فرسایشی شدن مذاکرات هستند.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار خبرگزاری فارس، درباره اینکه رهبری معظم انقلاب تأکید فرمودند اصراری بر روی این مسئله وجود ندارد که در ضرب الاجل تعیین شده توافقی صورت بگیرد و اگر آمریکایی‌ها اصرار داشته باشند توافق در چند مرحله صورت بگیرد، نظر شما چیست؟ ابراز داشت: آمریکایی‌ها حرف خودشان را می‌زنند اگر شرایط ما را قبول دارند جلو بیایند

 

کد خبر 291771

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha