پلیس راهور تهران بزرگ به‌دنبال تجهیز تمام مبادی ورودی طرح زوج و فرد به دوربین‌های ثبت تخلف، نسبت به پوشاندن پلاک خودرو و مخدوش‌کردن آن هشدار و اولتیماتوم داد.

حمل و نقل

به گفته سرهنگ حسن عابدي، جانشين رئيس پليس راهور پايتخت با اشاره به پايش محدوده طرح زوج و فرد و ثبت تخلف خودروهاي متخلف با استفاده از دوربين‌هاي الكترونيكي اظهار داشت: طبق برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده، از روز شنبه 22 فروردين ماه، تمامي ورودي‌هاي محدوده طرح زوج و فرد به دوربين‌هاي ثبت تخلف مجهز مي‌شوند و از اين پس، ثبت تخلف ورود غيرمجاز به اين محدوده، همچون محدوده طرح ترافيك، صرفاً توسط دوربين‌هاي الكترونيكي انجام مي‌شود.

جانشين رئيس پليس راهور تهران بزرگ با تأكيد بر اينكه تمامي ورودي‌هاي محدوده زوج و فرد در پايتخت، به دوربين‌هاي ثبت تخلف مجهز شده‌اند، افزود: با راه‌اندازي و بهره‌برداري از اين دوربين‌ها، ديگر از عوامل انساني در ورودي طرح زوج و فرد استفاده نخواهيم كرد. وي ادامه داد:

از روز شنبه، عوامل انساني پليس راهور پايتخت در ورودي‌هاي اين محدوده مستقر نمي‌شوند ولي گشت‌هاي سواره و خودرويي، با افزايش تمركز در اين مبادي، با خودروهايي كه اقدام به مخدوش كردن يا پوشاندن پلاك خود كنند، برخورد خواهند كرد. عابدي خاطرنشان كرد: با توجه به صراحت قانوني، مأموران پليس در برابر هرگونه مخدوش‌كردن پلاك خودرو و پوشاندن پلاك هنگام ورود به طرح زوج و فرد، ضمن اعمال قانون و توقيف خودرو، متخلفان را به مراجع قضايي معرفي خواهند كرد.

کد خبر 291659

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha