چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرشته طائرپور تهیه‌کننده فیلم «گلنار»، عروسک خانه قورباغه این فیلم را برای حمایت از مردم بی‌خانمان هدیه کرد.

خاله قورباغه

به گزارش ايسنا این تهیه‌کننده سینما که با پیوستن به جریان «سین هشتم؛ سرپناه» از مردم بی‌خانمان حمایت می‌کند گفت: از میان تمام دارایی‌های عزیزی که دارم، عروسک‌های فیلم «گلنار» هستند و عروسک خاله قورباغه این فیلم را به «سین هشتم» هدیه می‌کنم.

او اضافه کرد: ما دو عروسک خاله قورباغه داشتیم که یکی از آن‌ها در موزه سینما نگهداری می‌شود و یکی در آرشیو شخصی خودم بود و حالا آن را به «سین هشتم» هدیه می‌کنم و امیدوارم با این حرکت بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

به گزارش ایسنا، سین هشتم «سرپناه» حرکتی مردمی و خودجوش است که از سوی هنرمندان برای حمایت از مردم بی‌خانمان آغاز شده است.

این حرکت اسفند سال گذشته در آستانه عید نوروز شکل گرفت و به همین دلیل به پیشنهاد رضا کیانیان با نام «سین هشتم؛ سرپناه» نامگذاری شد.

تاکنون هنرمندانی مانند رخشان بنی‌اعتماد، رضا کیانیان، شمس لنگرودی، حمید جبلی، فاطمه معتمد آریا، حسین پاکدل، نیکی کریمی، پرویز پرستویی، عاطفه رضوی، بهرام رادان، حبیب رضایی، مهناز افشار، افشین هاشمی، علی زندوکیلی، چیستا یثربی، ایوب آقاخانی، الهام پاوه نژاد، حافظ احمدی، گروه موسیقی دارکوب و ... به این حرکت خودجوش که به نوعی همراهی هنرمندان و دولت است، پیوسته‌اند.

این هنرمندان بخشی از جوایز یا آثار هنری خود را به «سین هشتم؛ سرپناه» هدیه می‌کنند و همه این آثار در یک حراجی که بهار امسال برگزار می‌شود، در قالب یک مجموعه به حامیان مالی برنامه فروخته می‌شود. همچنین برای حفظ شان هنرمندان شرکت‌کننده و آثار و جوایز هنری‌شان، هیچ اثری قیمت‌گذاری نخواهد شد.

کد خبر 291629

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha