سه‌شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: تلویزیون کابلی سای‌فای سفارش ساخت یک فیلم جاسوسی را به بن افلک و مت دیمون داده است.

مت دیمون بن افلک

به گزارش مهر به نقل از هاليوود ريپورتر، اين تريلر جاسوسی با عنوان «گنجانيده شده» در آينده مي‌گذرد؛ در زماني كه كمپاني‌ها قدرت نامحدودي دارند. داستان، قصه بن لارسون را بيان مي‌كند كه مجبور به تغيير هويتش می‌شود تا در يك شركت بزرگ جهانی نفود كند تا جان زنی را كه دوست دارد نجات دهد. در اين روند او كل اين سيستم را با عواقب مرگباري روبه رو مي‌سازد.

افلك و ديمون تهيه كننده اجرايي اين فيلم از طريق شركت «پرل استريت فيلمز» خواهند بود. ديويد و آلكس پاستور نويسندگان «آخرين روزها» فيلمنامه را خواهند نوشت و كارگرداني خواهند كرد.

گفته شده اين درام همه ويژگي‌هاي لازم از جمله تعليق، اكشن، و حس طنز سياه و تلخ لازم را براي بردن تماشاگران به جهاني كه مرزهاي اخلاقي در آن به طور كلي دوباره ترسيم شده اند، خواهد داشت.

ديمون و افلك با صدور بيانيه‌اي درباره توليد اين درام گفتند: «گنجانيده شده» به ما بينش متمايزي براي ديدن جهان ديكته شده‌اي كه تصميم‌هاي ما را مي‌سازد، ارايه مي‌كند. تماشاگران نيز مي توانند با پيچيدگي‌هاي آينده ما روبه رو شوند كه همواره درباره آن هشدار مي‌دهيم، اما به عنوان يك جامعه هنوز آن را كشف نكرده ايم. باور ما اين است كه اين داستان مهم و به موقع است.

ديويد هاو رييس شبكه ساي‌فاي نيز اين فيلم را مثال خوبي براي آنچه داستان علمي تخيلي مي‌تواند باشد توصيف كرده ؛ نمونه‌اي كه بتواند به عنوان يك آينه واقعيت‌ها را منعكس كند و به سوي شناختن آينده رهنمون شود.

بن افلك سال پيش سفارشي از كمپاني فاكس به نام «مرد مياني» براي كارگرداني را پذيرفت تا پس از پروژه «بتمن و سوپرمن»  به آن بپردازد.

تلويزيون كابلي ساي‌فاي تاكنون درام‌هاي متعددي از جمله «۱۲ ميمون»، «المپويس» و «پايان كودكي» را ساخته‌است.

کد خبر 291535

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha