همشهری آنلاین: هفته اول دور برگشت مسابقات لیگ حرفه‌ای بسکتبال با برتری مدعیان مقابل حریفان خود آغاز شد.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، مهرام تهران در آزادی پذیرای ثامن مشهد بود. بازیکنان تیم میهمان در کوارتر اول و دوم موفق شدند تا هفت امتیاز هم از حریف خود پیش بیافتند و در نیمه نخست به برتری برسند، اما در نیمه دوم این بازیکنان مهرام بودند که بازی را در دست گرفته و موفق شدند در پایان وقت‌های قانونی 103 بر 86 حریف خود را با شکست بدرقه کنند. مهرامی‌ها با وجود این پیروزی همچنان در رده سوم قرار دارند.

دانشگاه آزاد در گرگان مقابل تیم شهرداری گرگان به میدان رفت. بازیکنان دانشگاه آزاد در این دیدار موفق شدند با نتیجه 74 بر 62 هشتمین پیروزی این فصل خود را کسب کنند و هم‌امتیاز با پتروشیمی بندرامام همچنان بر صدر جدول تکیه بزنند. شهرداری گرگان نیز در رده چهارم قرار گرفت.

تیم پتروشیمی بندرامام به مانند بازی رفت موفق شد دور برگشت را نیز با پیروزی پرگل مقابل تیم همشهری خود، صنایع پتروشیمی ماهشهر آغاز کند و با نتیجه 91 بر 51 شکست سنگینی به حریف خود تحمیل نماید. تیم پتروشیمی بندرامام با این پیروزی هم امتیاز با تیم دانشگاه آزاد در رده دوم جدول جای گرفته است.

تیم پالایش نفت آبادان که در بازی رفت مغلوب تیم پمیناي اصفهان شده بود، در بازی برگشت با بازي بسیار خوبی که مقابل میهمان خود به نمایش گذاشت، موفق شد در یک ديدار نزدیک و پایاپای با نتیجه 93 بر 87 مقابل پمینا به برتری رسيده و دور برگشت را با پیروزی آغاز کند.

 

کد خبر 291456

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha