جوان ۲۵ ساله پاکستانی وقتی نتوانست به‌خاطر مهریه سنگین دخترعمویش با او ازدواج کند، دست به جنایتی هولناک زد.

حوادث

او نه‌تنها پدر و مادر و 2برادرش را به قتل رساند بلكه با حمله به خانه دختر موردعلاقه‌اش اعضاي اين خانواده را قتل‌عام كرد. اين جنايت هولناك صبح يكشنبه در شهر چارسده در استان خيبر پاكستان رخ داد. وقتي پليس در جريان حمله مسلحانه به خانه‌اي در اين شهر قرار گرفت راهي آنجا شد و در داخل خانه با اجساد 10نفر ازجمله 2كودك و 4زن كه همگي بر اثر اصابت گلوله به قتل رسيده بودند روبه‌رو شد.

در همان بررسي‌هاي اوليه و تحقيق از همسايه‌ها مشخص شد كه عامل اين جنايت كسي نيست جز خواستگار دختر خانواده به نام ميراحمدشاه. بررسي‌ها نشان مي‌داد اين جوان 25ساله پس از آنكه نتوانسته مهريه سنگين دخترموردعلاقه‌اش را تهيه كند، عصباني شده و دست به اين جنايت هولناك زده است. گلزارخان يكي از مقامات پليس به خبرنگاران گفت: احمدشاه از يك سال قبل به‌خاطر قتل پدر و مادرش و همچنين 2برادرش تحت تعقيب پليس بود. او عاشق دخترعمويش بود و مي‌خواست با او ازدواج كند.

اما يك سال پيش عمويش شرط كرد كه مهريه دخترش بايد يك قطعه زمين مسكوني كه متعلق به پدر احمدشاه بود، باشد. پدر احمدشاه اما با اين درخواست مخالفت كرد و همين مخالفت باعث عصبانيت مرد جوان شد تا جايي كه او از خانواده‌اش كينه به دل گرفت و يك سال پيش آنها را به گلوله بست و پس از آن پا به فرار گذاشت.

گلزارخان ادامه داد: قاتل فراري از خانواده عمويش هم عصباني بود به همين دليل صبح يكشنبه درحالي‌كه تمامي اعضاي اين خانواده در خواب بودند، با يك قبضه سلاح خودكار به خانه آنها حمله كرد و علاوه بر دخترموردعلاقه‌اش، 9نفر ديگر از اعضاي خانواده او را به رگبار بست. به گزارش خبرگزاري فرانسه، قاتل 25ساله در حال حاضر فراري است و پليس تحقيقات ويژه‌اي را براي دستگيري او شروع كرده است. مأموران با حمله به 3نقطه از محل‌هايي كه احتمال مي‌رفت احمدشاه در آنجا مخفي شده باشد، به جست‌وجوي او پرداختند اما اين عمليات نتيجه‌اي نداشت. پليس اميدوار است با سرنخ‌هايي كه دارد بتواند او را دستگير كند.

کد خبر 291435

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha