دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: کتاب بازی برد، با راهکارهای دستیابی به استراتژی برد ترجمه‌ای از کتاب Playing to Win: How Strategy Really Works است که در سال ۲۰۱۳ توسط آلن‌لافلی مدیرعامل شرکت پی‌اندجی و راجر مارتین استاد دانشکده کسب‌وکار روتمن نوشته و توسط انتشارات دانشکده کسب‌وکار هاروارد به چاپ رسید است.

کتاب بازیِ برد راهکارهای دستیابی به استراتژی برد

اين كتاب توسط سيد حسين جلالي ترجمه و در سال 1393 اولين نسخه آن به همت انتشارات آريانا قلم منتشر شده است.

مترجم كتاب معتقد است در فضای کسب‌وکار داخلی پنداشت صحیحی از مفهوم استراتژی وجود ندارد و اغلب استراتژی به صورت یک چشم‌انداز ساده، برنامه، ماتریس و جدول، سیستم نرم‌افزاری و یا یک رویه تعریف می‌شود. در مقابل، نویسندگان كتاب بازی برد، در همان فصل نخست کتاب تعریف دیگری از استراتژی ارائه می‌دهند و این مفهوم را در قالب چارچوبی برآمده از تلفیق وجوه گوناگون نشان می‌دهند.

کتاب بازی برد ابتدا روشن می‌کند که استراتژی چه چیز نیست! و سپس نویسنده شرح می‌دهد که چطور می‌توانید پیروزی و کسب موفقیت در فعالیت خود را جایگزین حضور ماندگار در حوزه کسب و کار خود کنید.

یکی از مزیت‌های اصلی این کتاب، تلفیق و ترکیب محتوای آن با مثال‌ها و داستان‌هایی از موفقیت یا شکست کسب‌وکارها و برندهای پرشمار پی‌اندجی است. ترکیب نویسندگان کتاب (یک مدیرعامل و یک استاد دانشگاه) سبب شده تا محتوای کتاب هم قابل استفاده برای مخاطبان دانشگاهی باشد و هم بتوان آن را برای مدیران اجرایی و مشاوران حرفه‌ای توصیه کرد.

كتاب بازی برد، نوشته ای جی لافلی و راجر مارتین، در 224 صفحه با شمارگان 3 هزار نسخه و به قیمت 13 هزار و 800 تومان روانه بازار كتاب شده است. علاقه‌مند می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت انتشارات آریانا قلم به آدرس www.aryanabook.com این کتاب را تهيه كنند.

کد خبر 291330

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha