یکشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
۰ نفر

«وقتی شنیدم که دیگر حاضر نیست با من ازدواج کند، نقشه قتل کشیدم و با نانچیکو او را کشتم.»

اين اعترافات خواستگار جنايتكاري است كه وقتي از سوي دختر مورد علاقه‌اش پاسخ منفي شنيد به زندگي او پايان داد.
نيمه شب يكي از روز‌هاي اسفند‌ماه سال گذشته مردي به اداره پليس پاكدشت رفت و خبر از ناپديد شدن دخترش داد. وي عنوان كرد كه دخترش عصر همان روز به بهانه ديدن دوستش از خانه خارج شده و ديگربرنگشته است. پس از آن نيز هرچه با موبايلش تماس گرفته كسي پاسخگو نبوده و براي همين احتمال مي‌دهد كه اتفاقي برايش افتاده باشد.

با اين شكايت، جست و جو براي پيدا كردن دخترگمشده شروع شد تا اينكه فرداي آن روز پدر وي با اداره پليس تماس گرفت و اين بار عنوان كرد جواني كه خواستگار دخترش بوده با او تماس گرفته و اعلام كرده كه دخترش را كشته و جسدش را پشت ديوار ساختمان خودشان رها كرده است. پس از آن تيمي از كارآگاهان راهي محل حادثه كه روستاي فيلستان پاكدشت بود شدند و در آنجا جسد دخترجوان را پيدا كردند. با افشاي اين حقيقت، رديابي‌ها براي دستگيري خواستگار فراري شروع شد و او در كمتر از 24ساعت زماني كه با يكي از بستگانش قرار گذاشته بود تا از او پول بگيرد و فرار كند به دام افتاد.

اين پسرجوان در بازجويي‌ها به قتل دختر مورد علاقه‌اش اعتراف كرد و گفت: وقتي شنيدم كه دختر مورد علاقه‌ام ديگر حاضر نيست با من ازدواج كند و قرار است پسر ديگري به خواستگاري‌اش برود عصباني شدم و به بهانه صحبت كردن با او قرار گذاشتم. آن روز بعد از خريد ساندويچ بارديگر پيشنهاد ازدواج را مطرح كردم اما او پاسخش منفي بود من هم با نانچيكويي كه همراه داشتم او را خفه كردم و جسدش را پشت ديوار خانه‌ام انداختم. پس از آن مي‌خواستم از يكي از بستگانم پول بگيرم و به مشهد فرار كنم و از آنجا از مرز خارج شوم اما دستگير شدم.سرهنگ سلمان آدينه وند، فرمانده انتظامي پاكدشت با اعلام اين خبر به همشهري گفت:متهم بعد از اعتراف به قتل با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

کد خبر 291314

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha