همشهری آنلاین: یک دانشمند روس، طرحی به منظور نابودی کل آمریکا از طریق انداختن تنها دو بمب اتم ارائه داد و بر ضرورت اجرای این طرح در صورت ادامه یافتن تجاوز‌گری ناتو علیه روسیه تاکید کرد.

انفجار اتمی

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه بیزینس اینسایدر، کُنستانتین سیوکوف، رئیس آکادمی مسائل ژئوپلتیک در روسیه اخیرا با انتشار مقاله‌ای به دو ضعف ژئوفیزیکی مناطق آمریکای شمالی اشاره کرده و خاطر نشان کرد که در صورت تداوم تجاوز ناتو علیه روسیه، ما باید به این نقاط ضعف حمله کنیم.

کُنستانتین سیوکوف در مقاله خود گفت: با توجه به این‌که ناتو تا مرزهای روسیه پیش‌روی کرده است، اکنون گزینه نابودی کامل دشمن قابل توجیه است.

  • نابودی آمریکا با دو بمب اتم

وی که یک دکتر علوم نظامی است، سناریویی مطرح کرد که در جریان آن می‌توان تنها با انداختن دو بمب هسته‌ای بر روی مهم‌ترین نقاط ضعف ژئوفیزیکی آمریکا، یعنی آتش‌فشان "یلواستون"(Yellowstone) و گسل "سان آندریاس" کل آمریکا را نابود کرد.

سیوکوف گفت: دانشمندان زمین‌شناسی معتقدند آتش‌فشان یلواستون در آستانه انفجار قرار دارد و نشانه‌های افزایش فعالیت این آتش‌فشان دیده می‌شود، بنابراین کافی است که با یک انفجار اتمی باعث فعالیت این آتشفشان شویم و تبعات این اتفاق برای آمریکا فاجعه‌بار بوده و کل این کشور ناپدید خواهد شد.

همچنین وی گفت: یک گزینه دیگر انداختن بمب اتم روی گسل سان آندریاس در ایالت کالیفرنیا است که می‌تواند وقایع فاجعه‌باری نظیر سونامی‌های بسیار ویران‌کننده‌ای که زیرساخت‌های آمریکا را نابود می‌کنند، رقم بزند.

کد خبر 290990

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روسیه‌ و قفقاز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha