چهارشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پلیس راهور برنامه‌ای برای ایجاد محدودیت در طرح سیزدهم فروردین در بزرگراه‌ها و معابر اصلی ندارد اما در بزرگراه‌ها اجازه توقف به خودروها را نخواهیم داد.

راهور

سرهنگ پرویز حسینی معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس، در مورد تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی برای تردد و همچنین پارک خودروها در روز سیزدهم فروردین اظهار داشت: پلیس راهور در مسیرهای اصلی منشعب به پارک‌ها و تفرجگاه‌ها محدودیتی اعمال نخواهد کرد.

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: در داخل یکسری از پارک‌ها چون سرخه‌حصار،‌ پارک یاس لویزان، چیتگر و سایر پارک‌هایی که وسعت داخلی‌شان به شکلی است که تردد در آن دو طرفه است در یکسری مقاطع زمانی برای روان شدن تردد یکسری محدودیت‌ها متناسب با وضعیت موجود اعمال خواهد شد.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی ادامه داد: پلیس راهور با آمادگی صددرصدی در صدد برقراری آرامش و نظم بخشیدن به تردد شهروندان است و حتی‌الامکان سعی دارد که محدودیتی را اعمال نکند مگر اینکه شرایط غیرمترقبه‌ای پیش آید که در آن صورت نیز به صورت مقطعی عمل خواهد کرد.

سرهنگ حسینی ادامه داد: پلیس راهور برنامه‌ای برای ایجاد محدودیت در طرح سیزده فروردین در بزرگراه‌ها و معابر اصلی ندارد اما در بزرگراه‌ها اجازه توقف به خودروها را نخواهد داد چرا که اولاً سرعت تردد در بزرگراه‌ها بالاست و ثانیاً احتمال برخورد با وسایل نقلیه وجود دارد.

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: در بزرگراه‌های حاشیه پارک‌ها و تفرجگاه‌ها خودروی خود را پارک نکنند چرا که احتمال به وجود آمدن حوادث ناگوار وجود خواهد داشت.

کد خبر 290898

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha