مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه گفت: پروژه های مترو تهران در ایام عید نوروز تعطیل نیست و فعالیت در کارگاه ها همانند دیگر ایام سال جریان دارد.

مترو

به گزارشخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مهندس هابیل درویشی در آخرین جلسه شورای مدیران در سال جاری با اشاره به 200 کیلومتر پروژه خط مترو در دست احداث در تهران و حومه افزود: شرط پیشبرد پروژه های مترو مطابق برنامه زمانبندی، تزریق بودجه و فعالیت بدون وقفه است.

وی خطاب به مدیران پروژه های خطوط در دست ساخت مترو تاکید کرد:طوری برنامه ریزی کنید که کمترین وقفه ای نیز در فعالیت کارگاه ها پیش نیاید تا بر اساس قولی که به مردم داده ایم همانند گذشته به وعده خود عمل کنیم.

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: همواره گفته ایم که مشکل اساسی بر سر راه پروژه های مترو تهران و حومه،نقدینگی و عدم تزریق بموقع بودجه و اعتبارات است و چنانچه این مشکل برطرف شود، این توان وجود دارد که به اتکای دانش بومی مهندسی و همت کارگران و پیمانکاران بیش از این نیز کار انجام دهیم.

درویشی با تقدیر از همه عوامل دست اندرکار پروژه های مترو در یک سال فعالیت جاری، از آنان خواست در سال پیش رو با انگیزه و همت مضاعف بر سر پروژه ها حاضر شوند.

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه ابراز امیدواری کرد که حاصل فعالیت‌های جهادی در این شرکت بیش از پیش موجب ارتقای سطح خدمات، آسایش و آرامش سفرهای درون شهری شهروندان باشد.

 

کد خبر 290309

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha