همشهری آنلاین: محققان یک شرکت پرتغالی دیوارهای فلزی ارائه داده‌اند که در طول ریل‌هایی سر می‌خورند و افراد می‌توانند با استفاده از آن‌ها، فضاهای دفاتر کاری را بنا به نیاز تغییر دهند.

بزرگ‌کردن محیط‌های کاری با دیوارهای سرخورنده

به گزارش ایسنا، با رشد تعداد شرکت‌ها و همزمان روبرو بودن آن‌ها با کمبود فضای لازم، جا دادن همه اقلام در فضاهای تنگ کار دشواری است. شرکت Likearchitects به تازگی دیوارهای پارتیشن سرخورنده و فلزی راه‌راهی ارائه داده که امکان پیکربندی ‌دوباره فضاهای دفاتر کاری را فراهم می‌کنند.

طراحان این شرکت واقع در شهر پورتو پرتغال، از این دیوارهای سرخورنده برای بازتعریف شکل فضایی داخلی خود بهره می‌برند، زیرا انعطاف‌پذیری فضای دفاتر کاری برای برآوردن نیازهای روزانه ضروری به نظر می‌رسد.

دیوارهای پارتیشن سرخورنده بر روی ریل‌هایی حرکت می‌کنند و این موضوع امکان باز یا تنگ‌کردن فضاها را بسته به نیاز افراد فراهم می‌کند. برای افزایش تعداد پیکربندی‌های بالقوه مختلف، درها بر روی ریل‌ها در طول یکدیگر حرکت می‌کنند و این بدین معناست که پارتیشن‌ها می‌توانند از کنار یکدیگر عبور کنند.

همچنین می‌توان بخش‌هایی از پارتیشن‌ها را باز کرد تا به عنوان در ورودی عمل کنند یا این که فضاها را بازتر کنند؛ بخش‌های پنجره‌مانندی نیز در پارتیشن‌ها تعبیه شده‌اند تا امکان رسیدن نور طبیعی به نواحی بخش‌بندی شده وجود داشته باشد.

کد خبر 290298

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha