همشهری آنلاین: کیارش اسدی زاده کارگردان «شکاف» به مردم توصیه کرد تعطیلات نوروز به دیدن فیلم‌های روی پرده بروند و همچنین از خواندن کتاب در شرایطی که تمرکز ندارند، بپرهیزند.

کیارش اسدی زاده

به گزارش مهر؛ کیارش اسدی زاده کارگردان سینما با آرزوی داشتن سال خوش برای مردم و سینما گفت: ایام نوروز بهترین وقت برای دیدن فیلم های نوروزی است زیرا این آثار متناسب با حال و هوای تعطیلات نوروز انتخاب شده‌اند و مخاطبان با دیدن آنها می توانند تولیدات برتر در سینمای ایران را مورد ارزیابی قرار دهند.

وی ادامه داد: شخصا همه آثار را منتخب را دیده ام و بسیار دوست دارم. معتقدم فیلم های متفاوت و مناسب با ایام نوروز برای اکران انتخاب شده اند.

کارگردان فیلم سینمایی «شکاف» کتاب خواندن در تعطیلات نوروز را به مردم پیشنهاد نکرد و گفت: خواندن کتاب را توصیه نمی کنم چراکه کتاب خواندن نیاز به تمرکز و صبر و حوصله دارد و ایام نوروز خیلی این فضا و فرصت را فراهم نمی‌کند، به خصوص اینکه شرایط زندگی مردم را کم حوصله و کم طاقت کرده است.

اسدی‌زاده با اعلام اینکه تعطیلات نوروز را صرف تکمیل و بازنویسی فیلمنامه «یخ» می کند، گفت: تهران در ایام نوروز بسیار دیدنی است و ترجیح می دهم در شهر خودم بمانم و از تعطیلات پایتخت لذت ببرم. ضمن اینکه از مدت ها پیش نگارش فیلمنامه «یخ» را آغاز کرده بودم و در تعطیلات نوروز هم تکمیل و بازنویسی آن را در دستور کار قرار می دهم.

وی در پایان صحبت های خود برای سینمای ایران در سال ۱۳۹۴ آرزوی تولیدات خوب کرد و گفت: چندی پیش رییس سازمان سینمایی اعلام کرده بود که سال ۱۳۹۴ سال صبر است اما سکوت نمی کند و من امیدوارم همین اتفاق بیافتد و در برابر جریان های غیر سینمایی با قدرت پاسخگو باشد. شخصا امیدوارم هیچ ارگانی غیر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مسایل مربوط به این هنر - صنعت دخالت نکند.

کد خبر 290057

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha