همشهری آنلاین: جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جایگاه نیروی انتظامی در زمان حاضر یک جایگاه رفیع و مردمی است چرا که مردم و شهروندان در هر جای ایران اسلامی که باشند با دیدن پرسنل نیروی انتظامی احساس آرامش و امنیت می کنند.

 سید عبدالرحیم موسوی

به گزارش ایرنا ، امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی روز شنبه و در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرماندهان جدید و قدیم نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران گفت: در زمان حاضر مهم این است که نظام با داشتن نیروی انتظامی احساس اقتدار و قدرت کند که این مهم در زمان حاضر وجود دارد، مهم این است که وقتی کشورهای دیگر به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نگاه می کنند این نیرو برای آنها الگو است و از توانمندی های ناجا برای برنامه های خود الگو برداری می کنند.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه من با سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده سابق نیروی انتظامی در کردستان آشنا شدم برخی از خصوصیات اخلاقی وی را یادآور شد و گفت: سردار احمدی مقدم انسانی متدین، خوشرو، خلاق، علمی، شجاع و مبتکر هستند.

امیر موسوی اضافه کرد: سردار احمدی مقدم دارای چنین روحیاتی است که از زمان جنگ تاکنون در ایشان وجود دارد که این روحیات را در ده سال گذشته در نیروی انتظامی اجرا کردند و با سعه صدر با مردم دوستی و یک روحیه خاص انتقادپذیری این نیرو را هدایت و فرماندهی کردند.

وی توضیح داد: داشتن اینگونه روحیات در نیروی انتظامی یک خصوصیت تایید کننده به خاطر نوع ماموریت های این نیرو است.

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: سردار احمدی مقدم در زمان تصدی فرماندهی نیروی انتظامی موفق شد با این خصوصیات ناجا را در مدت ده سال در چشم مردم، مقام معظم رهبری و کارکنان نیروی انتظامی ارتقا دهد که به نظر می رسد این یک توفیق و لطف خدایی بود که به وی اعطا شد تا آن روزهایی که خالصانه و بی ریا و بدون اینکه فردی بداند و ایشان را بشناسد برای اعتلای نظام اسلامی تلاش می کرد.

وی گفت: فصل مشترکی بین ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی انتظامی وجود دارد که در برنامه های عملیاتی تاکید شده که رده اول و تامین کننده ارتش در مرزها نیروی انتظامی است.

امیر موسوی گفت: وقتی قرار باشد یک تهدید علیه منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مرزها صورت بگیرد نیروی انتظامی در مرحله اول با این تهدید درگیر شده و سپس ارتش به وظیفه خود در مقابله و دفع آن تهدید ارتش وظیفه خود را انجام می دهد.

کد خبر 289901

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha