همشهری آنلاین: رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اعلام اینکه نیروی انتظامی در خاکریز اول امر به معروف و نهی از منکر قرار دارد، افزود: حضرت آقا هر شبانه‌روز برای موفقیت نیروی انتظامی دعا می‌‌کنند.

محمدی گلپایگانی

به گزارش مهر، آیت‌الله محمدی گلپایگانی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی با اعلام اینکه نکات بسیار ارزشمندی در حکم سردار اشتری گنجانده شده است که نشان‌دهنده نگاه عمیق مقام معظم رهبری به ناجا است،‌ افزود: یکی از مهم‌ترین نکات، ارتقای فضای اسلامی در ناجا بوده که بسیار مهم است و هدف حکومت اسلامی همین است که فرهنگ اسلامی روز به روز بالاتر برود.

وی گفت: نکته مهم دیگر صیانت از کارکنان شاغل در فرماندهی ناجا است و باید از تک‌تک کارکنان نیروی انتظامی تشکر کرده و معیشت آنها تامین شود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ادامه تقویت مرزبانی و کاهش تخلفات جاده‌ای را از دیگر نکات مهم در ناجا ذکر کرد و افزود: باید برای کاهش تخلفات جاده‌ای و همچنین تقویت مرزبانی، برنامه‌ریزی‌های مستمر انجام شود.

آیت‌الله محمدی گلپایگانی در ادامه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به دستگاه‌های دیگر به خصوص وزارت کشور سفارش کرده‌اند که بازوی نیروی انتظامی باشند، تاکید کرد: سردار اشتری در یک خانواده متدین و محترم رشد کرده است و افتخار آن را داشته که نوکری امام حسین (ع) را کند و این بالاترین نعمت برای یک انسان است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرموده‌اند اسلام سکولار نداریم، افزود: این جمله یعنی همه ما در مقابل همه مردم مسئولیت داریم و نیروی انتظامی در جایگاه خاکریز اول امر به معروف و نهی از منکر قرار دارد، زیرا ماموران ناجا در بطن جامعه هستند و بدی‌ها و منکرات را می‌بینند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ادامه افزود: دستمایه حکم قاضی آن چیزی است که ناجا تهیه کرده است. شاید شب و روزی به حضرت آقا نمی‌گذرد که برای نیروی انتظامی دعا نکنند.

آیت‌الله محمدی گلپایگانی در حاشیه این مراسم با حضور در جمع خبرنگاران گفت: مسئولیت فرماندهی نیروی انتظامی بسیار سنگین است و اگر لطف خداوند نباشد، نمی‌توان از پس این گونه مسئولیت‌ها برآمد.

کد خبر 289838

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha