همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی در مورد خداحافظی‌اش از ناجا گفت: رفتنم از ناجا به درخواست خودم بود.

به گزارش خبرنگار انتظامی ایرنا، سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه دهمین همایش سراسری روسا و مدیران راهنمایی و رانندگی ناجا در جمع خبرنگاران افزود: اسفندماه سال گذشته به خدمت فرماندهی کل قوا رسیده و استدعا داشتم تا عزیز دیگری را به این سمت بگمارند اما ایشان قبول نکردند.

وی اضافه کرد: حدود یک ماه قبل نامه‌ای خدمت رهبر معظم انقلاب نوشته و استدلال کردم که شروع به کار فرماندهی جدید بهتر است از ابتدای سال باشد، یکی دو هفته پیش دفتر نظامی مرا خواستند و از آنجا خواسته شد که اردیبهشت ماه سال آینده سرکار باشم اما از آنجایی که مناسب دیده شد تا فرمانده جدید از ابتدای سال کار خود را آغاز کند و این گفته منطقی به نظر می رسید با درخواست من موافقت شد.

فرمانده نیروی انتظامی در مورد فعالیت در بخش های ناجا گفت: فعلا بعد از 10 سال کار استراحت کرده و از فرمانده کل قوا درخواست کرده ام تا چند ماهی فرجه دهد تا مسوولیت های انجام داده شده را مستندسازی کنم چرا که وقایع مهمی در سال های گذشته از جمله فتنه 88، کشتار گروه تروریستی ریگی انجام شده و فراز و نشیب‌های زیادی را طی کرده‌ایم.

احمدی مقدم افزود: شاید ثبت این مستندات و خاطرات راهگشایی برای آینده باشد.

وی در پاسخ به خبرنگاری مبنی بر اینکه در طول مسوولیت 10 ساله خود چه نمره ای را به خود و پلیس راهور می دهید، گفت: به پلیس راهور نمره 20 و به خودم نمره 10 می دهم و از مردم عذرخواهی می کنم اگر نتوانستم حق مطلب را ادا کنم.

احمدی مقدم اضافه کرد: بهترین مدیران را در سطح ناجا داریم و اگر کوتاهی از سوی من متوجه کارکنان بوده حلالیت می طلبم.

کد خبر 289431

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha