شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۴
۰ نفر

امیرحسین اعظمی: شکست دادن نفت تهران در ورزشگاه آزادی، بهترین اتفاق ممکن برای امیر قلعه‌نویی و استقلال بود تا آنها امسال را با صدرنشینی به پایان رسانده و خودشان را به‌عنوان نخستین مدعی قهرمانی مطرح کنند.

فوتبال

روز پنجشنبه اما تمامي معادلات قلعه‌نويي به هم خورد و او بدموقعي شكست خورد تا اختلاف استقلال با نفت به 4امتياز برسد. جنگ 2تيم در اين بازي از روي نيمكت آغاز مي‌شد، جايي كه قلعه‌نويي مقابل فردي قرار ‌گرفت كه از او به‌عنوان جدي‌ترين گزينه مربيگري استقلال در فصل آينده نام برده مي‌شود؛ عليرضا منصوريان. مربي‌اي كه دومين پيروزي فصل خود را مقابل قلعه‌نويي جشن گرفت. يك برد بامعنا كه يقينا در آينده كاري منصوريان تأثير بسياري خواهد گذاشت. البته هنوز زمان نتيجه‌گيري نهايي نيست و بايد تا آخر ليگ صبر كنيم.

شايد قلعه‌نويي با قهرمان كردن استقلال تمامي معادلات را تغيير دهد ولي برگ برنده فعلا در دستان منصوريان است. او 2بار قلعه‌نويي را شكست داده و حالا تيمش 4امتياز بيشتر از استقلال دارد. قطعا موفقيت اين مربي در نفت تهران، مي‌تواند منصوريان را در دومين سال مربيگري‌اش به نيمكت استقلال برساند. منصوريان حتي از تعارف قلعه‌نويي خبر داده و مي‌گويد: «قلعه‌نويي مدتي پيش پيشنهاد سرمربيگري استقلال را به من داد. ما با هم رقيب نيستيم و من فضايي برادرانه ميان خودمان ديدم.»

شكست مقابل استقلال، آغاز روزهاي سخت قلعه‌نويي در ماراتن قهرماني است.او در 7بازي آينده بايد اين اختلاف 4امتيازي را جبران كرده و منتظر امتياز از دست دادن ديگر مدعيان قهرماني باشد. حالا بايد منتظر ماند و ديد كه سرنوشت قلعه‌نويي در استقلال چگونه رقم خواهد خورد.

  • توقف پرسپوليس

پرسپوليس هم در هفته بيست و سوم، بازي برده مقابل نفت مسجد سليمان را با تساوي عوض كرد. اين در حالي است كه تيم ميزبان 10نفره شده بود و تيم حميد درخشان نتوانست از اين امتياز استفاده كند.درخشان در حالي موفق به شكست دادن يك تيم 10نفره نشد كه مدتي پيش عملكرد كارلوس كي‌روش را به‌دليل شكست مقابل عراق، آن هم درحالي‌كه ايران 10نفره شده بود، مورد انتقاد قرار داد.نتايج پُر نوسان پرسپوليس در ليگ برتر با اين مربي هم ادامه دارد و پرسپوليس در اين فصل فقط به ليگ قهرمانان آسيا دلخوش است.

روز پنجشنبه تراكتورسازي در تهران برد فوق‌العاده‌اي را به‌دست آورد و راه‌آهن را با 3گل شكست داد.حالا شاگردان توني اوليويرا كه بعد از نفت 45امتيازي، با 44امتياز در رده دوم قرار دارند، بيشتر از گذشته به قهرماني اميدوار هستند. براي آنها شكست استقلال و فولاد بهترين اتفاق ممكن بود و نتيجه نگرفتن سپاهان در اين هفته هم مي‌تواند موقعيت تراكتور را براي رسيدن به قهرماني بهتر كند. آنها در بازي‌هاي باقيمانده به‌خوبي مي‌توانند از حمايت هواداران خود، حتي در بازي‌هاي بيرون از خانه ه بهره ببرند. در روزي كه تراكتور 3گل به راه‌آهن زد، گسترش فولاد ديگر نماينده تبريز هم دست به‌كار بزرگي زد و با نتيجه 3بر يك فولاد را شكست داد.

  • نتايج بازي‌هاي پنجشنبه و جمعه

نفت مسجد سليمان 2..... پرسپوليس 2
راه‌آهن صفر ................. تراكتورسازي 3
گسترش فولاد 3.................... فولاد يك
استقلال صفر ................ نفت تهران يك
استقلال خوزستان 2 ............. صبا صفر

کد خبر 289825

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha