همشهری آنلاین: پایان هفته ششم لیگ حرفه‌ای، پیروزی تیم‌های دانشگاه آزاد، مهرام، پمینا و صنایع پتروشیمی ماهشهر را به دنبال داشت.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، تیم فولاد هفت الماس قزوین در خانه دانشگاه آزاد پنجمین بازی این فصل خود را پشت سر گذاشت. بازیکنان فولاد هفت الماس در مصاف با دانشگاه حرفی برای گفتن نداشتند و با گذشت زمان مسابقه، رفته رفته اختلاف امتیاز بازی به سود تیم میزبان در حال افزایش بود و در نهایت هم تیم دانشگاه آزاد موفق شد با نتیجه 92 بر 40 به برتري رسيده و بر اساس تفاضل گل بهتر از مهرام صدرنشین شود.

مهرام تهران در یک دیدار پر از حاشیه در گرگان مقابل تیم شهرداری گرگان به میدان رفت. بازیکنان مهرام در کوارتر اول با سرعت بالای بازیکنان خود با نتیجه 26 بر 15 به برتری رسیدند. در کوارتر دوم اختلاف بازی بازهم به سود تیم میهمان در جریان بود. در کوارتر سوم مهرامی‌ها موفق شدند 50 بر 25 از حریف خود پیش بیافتند. بازیکنان شهرداری گرگان بدون توجه به اختلاف پیش آمده، در تایم پایانی با ارئه یک بازی برتر با وجود این که نتوانستند نتیجه را به سود خود تغییر دهند، اما اختلاف را به 7 امتیاز کاهش دادند و با نتیجه 84 بر 77 در خانه مغلوب مهرام تهران شدند.

پالایش نفت آبادان و صنایع پتروشیمی ماهشهر در یک بازی غیر قابل پیش‌بینی و حساس نمایش خیره‌کننده ای مقابل هم داشتند. در این بازی بازیکنان نفت در اغلب دقایق تیم برتر میدان بودند، اما در نهایت در ثانیه پایانی با یک امتیاز بازی را به حریف خود واگذار کردند و تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر در مقابل موفق شد با نتیجه 95 بر 94 پیروزی ارزشمندی در آبادان به دست آورد.

پمینا و ثامن مشهد در اصفهان مقابل هم به میدان رفتند. در کوارتر نخست این تیم ثامن بود که با اختلاف چند امتیاز پیش افتاد، اما در کوارتر دوم بازیکنان پمینا موفق به جبران نتیجه شدند و نیمه نخست را با نتیجه 38 بر 36 به سود خود خاتمه دادند. در کوارتر سوم بازی بازیکنان پمینا رفته رفته بازی را در دست گرفتند و با روندي صعودی که داشتند در نهایت با نتیجه 87 بر 78 به پیروزی رسیدند.

 

کد خبر 289180

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha