مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در جلسه شورای مدیران حمل و نقل شهری از اجرای مجموعه برنامه‌های مدیریت شهری به مناسبت استقبال از بهار تحت عنوان «بهار فاطمی» خبر داد .

خط سفید

به گزارش مهر،سيد جعفر تشکری هاشمي افزود: با آماده‌سازي زيرساخت‌هاي مورد نياز در مناطق و فراهم شدن مقدمات اجراي كامل پروژه «خط سفيد» در سرتاسر شهر، هم­زمان با آغاز بهار فاطمي، شاهد اجراي سراسري اين طرح در ۲۲ منطقه پايتخت خواهيم بود.

وي با اشاره با اين كه با آغاز خريدهاي نوروزي و افزايش رفت و آمدهاي شهروندان به منظور انجام کارهای عقب افتاده در طول سال، ميزان آمد و شدهاي شهري در نيمه دوم اسفند، ۲۰ تا ۲۵ درصد افزايش مي‌يابد، اظهار كرد: ترافيك تهران به ويژه در محدوده مركزي و اطراف مراكز بزرگ خريد در ايام باقي مانده سال به اوج مي‌رسد.

معاون شهردار تهران با بيان اين كه به منظور پاسخ‌گويي به افزايش تقاضاي سفر شهروندان با وسايل نقليه عمومي از مدت‌ها قبل تدابير و تمهيدات ويژه‌اي انديشيده شده، تصريح كرد: از جمله اقدامات پيش‌بيني شده به منظور خدمات‌رساني بهتر و بيشتر به شهروندان، كاهش سرفاصله حركت قطارهاي مترو و اتوبوس‌هاي شركت واحد است.

تشكري هاشمي با تأكيد بر اين كه سفرهاي خارجي مديران و كارشناسان شهري بايد دست‌آوردهاي علمي مشخص و معيني داشته باشند، اضافه كرد: هر سفر بايد داراي مجموعه‌اي از رهآوردهاي اجرايي و عملياتي باشد كه در ارتقاء و بهبود اقدامات و فعاليت­های مديريت شهري مؤثر واقع شده و نتايج روشن و مؤثري داشته باشد.

کد خبر 288727

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha