همشهری آنلاین: مسابقات بین‌المللی تنیس فیوچرز با قهرمانی نماینده اسلواکی به پایان رسید.

Tennis

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، هفته چهارم و پنجم رقابت‌های بین‌المللی تنیس فیوچرز در سال ۲۰۱۵ به مدت دو هفته و با حضور تنیسورهای ایرانی و خارجی در زمین‌های هارد کورت مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد و در پایان نفرات برتر مشخص شدند.

در جریان این پیکارها دیدار نهایی مابین تنیسور فرانسوی و گرگا از اسلواکی برگزار شد و در پایان نماینده اسلواکی موفق شد با نتیجه (۳-۶ و ۳-۶) در مجموع ۲ بر صفر حریف فرانسوی خود را از پیش رو برداشته و قهرمان شود.

همچنین پیش از این قهرمانی بخش ۲ نفره نیز به تنیسورهای فرانسوی رسیده بود که با انجام مراسم اختتامیه در حضور حسین جلالی، معاونت ورزش منطقه آزاد کیش، امیر همایون صدری مدیر مسابقات، سرداور مجارستانی و بازیکنان، جایزه ۱۵ هزار دلاری به نفرات برتر اهداء شد.

هفته‌های چهارم و پنجم مسابقات تنیس فیوچرز در سال ۲۰۱۵ با جایزه ۳۰ هزار دلاری برای نخستین بار در زمین‌های هارد کورت برگزار شد.

یادآور می‌شود سرداوری و داوری بازی‌ها به ترتیب بر عهده شاندور از مجارستان و سامان حسنی (داور نشان برنز)، مسیح صلاح (داور نشان سفید)، مهدی ملک‌زاده، سینا ابراهیمیان و علی حداد تهرانی بود.

 

کد خبر 288692

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha