همشهری آنلاین: مسابقات بین‌المللی تنیس فیوچرز با قهرمانی نماینده اسلواکی به پایان رسید.

Tennis

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، هفته چهارم و پنجم رقابت‌های بین‌المللی تنیس فیوچرز در سال ۲۰۱۵ به مدت دو هفته و با حضور تنیسورهای ایرانی و خارجی در زمین‌های هارد کورت مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد و در پایان نفرات برتر مشخص شدند.

در جریان این پیکارها دیدار نهایی مابین تنیسور فرانسوی و گرگا از اسلواکی برگزار شد و در پایان نماینده اسلواکی موفق شد با نتیجه (۳-۶ و ۳-۶) در مجموع ۲ بر صفر حریف فرانسوی خود را از پیش رو برداشته و قهرمان شود.

همچنین پیش از این قهرمانی بخش ۲ نفره نیز به تنیسورهای فرانسوی رسیده بود که با انجام مراسم اختتامیه در حضور حسین جلالی، معاونت ورزش منطقه آزاد کیش، امیر همایون صدری مدیر مسابقات، سرداور مجارستانی و بازیکنان، جایزه ۱۵ هزار دلاری به نفرات برتر اهداء شد.

هفته‌های چهارم و پنجم مسابقات تنیس فیوچرز در سال ۲۰۱۵ با جایزه ۳۰ هزار دلاری برای نخستین بار در زمین‌های هارد کورت برگزار شد.

یادآور می‌شود سرداوری و داوری بازی‌ها به ترتیب بر عهده شاندور از مجارستان و سامان حسنی (داور نشان برنز)، مسیح صلاح (داور نشان سفید)، مهدی ملک‌زاده، سینا ابراهیمیان و علی حداد تهرانی بود.

 

کد خبر 288692

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha