همشهری‌آنلاین: رییس تالار هنراصفهان از آغاز به کار دبیرخانه تولیدات فیلم‌های کوتاه کودکان و نوجوانان در تالار هنر اصفهان خبر داد.

تولید فیلم‌های کوتاه داستانی با موضوع کودک و نوجوان در اصفهان

به گزارش روابط عمومي تالار هنر، ميثم بكتاشيان گفت: اين فراخوان با اهداف معرفي و حمايت از هنرمندان مستعد در عرصه سينماي داستاني كودك و نوجوان، توليد فيلم كوتاه داستاني براي كودك و نوجوان، تلاش براي تبديل اصفهان به عنوان مركز توليد فيلم‌هاي كودكان و نوجوانان و پرورش فكر و انديشه متعالي در كودك و نوجوان مي‌باشد.

بكتاشيان اولويت دبيرخانه را توليد فيلم‌هايي دانست كه كودكان با آن آسان ارتباط برقرار كنند و حرف تازه بياموزند.

مدير تالا ر هنر اذعان داشت: موضوعات اين فراخوان؛ تقويت و ارتقا هويت در كودكان و نوجوانان با رويكرد افزايش احساس تعلق به خانه، محله، شهر و ميهن؛ ترويج سبك زندگي ايراني اسلامي با نگاه ويژه به موضوعات؛ حقوق همسايه تفريح (بازي و سرگرمي)، دوستي با طبيعت، احترام به والدين، ارتباط با رسانه، نظافت و بهداشت و نظم، ترافيك (حمل و نقل عمومي و عابر پياده) و تمركز بر توانمندي‌هاي كودكان و نوجوانان: كودك خوشبين، اميدوار اجتماعي، كمك رسان، خوش اخلاق، عاقل، اعتماد به نفس بالا، با ايمان و ... مي‌باشد.

اين مقام مسوول اظهار داشت: دبيرخانه به منظور آشنايي بيشتر فيلمنامه نويسان با مقررات و عناوين برنامه‌ها روز جمعه 8 اسفند نشست تخصصي با حضور دكتر اميري و حجت الاسلام والمسلمين داستان‌پور در سالن اصلي تالار هنر برگزار خواهد نمود كه حضور جهت شركت كنندگاه الزامي است.

شايان ذكر است علاقمندان جهت شركت در اين برنامه مي توانند آثار خود را از تاريخ 10 اسفند ماه تا 20 فروردين به آدرس دبيرخانه واقع در ميدان لاله تالاه هنر اصفهان ارسال نمايند.

جهت كسب اطلاعات بيشتر به سايت اينرنتي www.arthall.ir مراجعه و يا با شماره تلفن 35660888تماس حاصل فرماييد.

کد خبر 288416

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha