همشهری آنلاین: تقاضیان سفر به عتبات عالیات که در قرعه‌کشی این دوره از پیش ثبت نام‌ها پذیرفته شده‌اند، از امروز - دوشنبه ۴ اسفند - می‌توانند ثبت‌نام خود را در کاروان‌های عتبات قطعی کنند.

به گزارش ایسنا، متقاضیان سفر به عتبات عالیات که در قرعه‌کشی این دوره از پیش ثبت نام‌ها پذیرفته شده‌اند، از امروز (دوشنبه،4 اسفند) می‌توانند بر اساس زمان مشخص شده برای هر یک از اولویت‌ها، ثبت نام خود را در کاروان‌های عتبات قطعی کنند.

دارندگان اولویت‌های (1 و 2) از ساعت 9 صبح امروز (دوشنبه)، اولویت‌های (3 و 4) از ساعت 10 صبح و همچنین دارندگان اولویت‌های (5 و 6) از ساعت 11 و دارندگان اولویت‌ (7) از ساعت 14 بعدازظهر امروز می‌توانند با مراجعه به سامانه پیش ثبت‌نام عتبات به نشانی www.atabat.haj.ir نسبت به انتخاب کاروان و قطعی کردن ثبت نام خود اقدام کنند.

دارندگان اولویت 8 (ذخیره) نیز از ساعت 10:30 روز پنجشنبه 7 اسفندماه با مراجعه به سامانه پیش ثبت نام عتبات می‌توانند از وضعیت پذیرش خود مطلع شوند.

این دوره از پیش ثبت‌نام‌های عتبات از 18 بهمن آغاز شد و تا 27 بهمن ماه ادامه داشت و اعزام کاروان‌های این دوره نیز از 21 اسفندماه آغاز شده و تا 25 خردادماه سال آینده ادامه خواهد داشت. ایام عید نوروز نیز جزء این دوره از اعزام‌ها خواهد بود.

سازمان حج و زیارت برای سفر عتبات در نوروز بسته‌های سفر 10 روزه را حذف کرده؛ اما در غیر از این روزها امکان ثبت نام در کاروان‌های 10 روزه وجود دارد. همچنین این سازمان چندی پیش اعلام کرد پروازهای بغداد دوباره برقرار شده و کاظمین نیز به برنامه زیارتی عتبات اضافه شده است.

کد خبر 288021

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha