همشهری آنلاین: ثبت نام مرحله دوم کاروان‌های عمره از ۱۶ بهمن ماه با اعلام الویت‌های یک تا ۳۵۰ آغاز شده بود که اکنون با توجه به خالی بودن ظرفیت برخی کاروان‌ها، سازمان حج و زیارت اولویت‌های جدید برای ثبت نام در این کاروان‌ها فراخوانده است.

به گزارش ایسنا، محسن نظافتی تاکید کرد: متقاضیان اعزام به عتبات عالیات در تعطیلات نوروزی تنها تا ساعت 16 امروز شنبه - 25 بهمن ماه - مهلت دارند تا با مراجعه به سامانه پیش ثبت نام عتبات به نشانی www.atabat.haj.ir برای اعزام به سفرهای عتبات در این دوره اقدام کنند.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ۳۰ بهمن‌ماه قرعه‌کشی متقاضیان اعزام به عتبات در دوره جدید انجام می‌شود که این افراد می‌توانند از ۲ اسفندماه نتایج قرعه‌کشی را در سامانه پیش ثبت نام عتبات سازمان حج به نشانی www.atabat.haj.ir مشاهده و بر اساس زمان اعلام شده برای هر اولویت برای قطعی کردن ثبت نام خود اقدام کنند.

نظافتی اضافه کرد: اعزام‌های دوره جدید سفرهای عتبات عالیات از ۲۱ اسفند ماه امسال آغاز و تا ۲۵ خرداد ماه سال آینده ادامه دارد.

وی گفت: نوروز امسال برای سفرهای هوایی بسته‌های سه، چهار و هفت روزه و برای سفرهای زمینی بسته شش روزه پیش بینی شده است، اما بسته 10 روزه به دلیل ظرفیت محدود اسکان و تقاضای بالا از ۲۵ اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروزی متوقف و دوباره پس از این ایام راه اندازی خواهد شد.

از امروز 25 بهمن ماه نیز اولویت‌های جدید عمره از 350 تا 400 فرصت دارند در کاروان‌های خالی ثبت نام کنند.

ثبت نام مرحله دوم کاروان‌های عمره از 16 بهمن ماه با اعلام الویت‌های یک تا 350 آغاز شده بود که اکنون با توجه به خالی بودن ظرفیت برخی کاروان‌ها، سازمان حج و زیارت اولویت های جدید برای ثبت نام در این کاروان‌ها فراخوانده است.

به گفته ناصر خدرنژاد، معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت، درحال حاضر ظرفیت کاروان‌های نوروزی تکمیل شده و از امروز ثبت نام از اولویت های جدید برای اعزام از اواسط فروردین به بعد آغاز می شود.

اعزام زائران در این مرحله از عمره از ۲۱ اسفندماه امسال آغاز می‌شود و تا ۲۷ خردادماه سال آینده ادامه دارد. متقاضیان دارای اولویت ۳۵۰ تا ۴۰۰ می‌توانند برای ثبت نام در کاروان‌های خالی هر استان به سامانه فاخر fakher.haj.ir مراجعه کنند.

بنابر اظهارات معاون سازمان حج و زیارت، در صورت تکمیل نشدن ظرفیت کاروان های عمره احتمال دارد اولویت‌های جدیدتری نیز اعلام شود.

کد خبر 287134

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha