چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر امور خارجه روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد: اظهارات معاون رئیس جمهوری آمریکا در مورد اعمال تحریم علیه روسیه در صورتی که توافقنامه مینسک اجرا نشود، نشان دهنده رویکرد و نگرش غیرسازنده واشنگتن است.

لاوروف از سیاست های آمریکا انتقاد کرد

به گزارش ايرنا به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، سرگئی لاوروف خاطر نشان کرد: ما این اظهارنظر جو بایدن معاون اوباما را که شامل تهدیدهای جدید بود، غیرسازنده می دانیم. در این راستا آمریکا در حال سوءاستفاده از درگیری های اوضاع شهر دبالتسوا در اوکراین است.

این اظهارات لاوروف در حالی مطرح شده است که روسیه همچنان تاکید دارد که هیچ جایگزینی به جای آتش بس در شرق اوکراین وجود ندارد. مسکو همچنان خواستار اجرای مفاد توافقنامه مینسک است.

لاوروف خاطر نشان کرد: ما خواستار اجرای تمامی مفاد توافقنامه مینسک هستیم.

وزیر خارجه روسیه تصریح کرد که مسکو نگران اوضاع دبالتسوا است و از تمامی طرفها خواسته تا تمامی تلاش خود را به کار ببندند تا مانع از نقض توافقنامه مینسک شوند.

تشدید تنش ها در اوکراین موجب افزایش تنش ها میان غرب با روسیه شده است. غرب بارها ادعاهای مختلفی را در مورد مداخله روسیه در امور داخلی اوکراین مطرح کرده است اما مسکو ضمن رد این ادعاها آمادگی خود را برای کمک به حل و فصل بحران اوکراین اعلام کرده است.

کد خبر 287591

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روسیه‌ و قفقاز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha