همشهری آنلاین: مرحله پایانی مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان در آکادمی بین المللی تنیس روی میز پیگیری شد و بعد از برگزاری دو مرحله انتخابی، اعضای تیم ملی بانوان مشخص شدند.

N.Shahsavari

به گزارش سايت فدراسیون تنیس روی میز، در این مسابقات هشت بانوی راکت به دست ایرانی با اندوخته خود از دو مرحله قبلی برای تصاحب پیراهن تیم ملی جهت حضور در مسابقات جهانی 2015 چین به رقابت پرداختند.

مرحله اول این مسابقات از روز 25 بهمن ماه با حضور ده بازیکن آغاز شد و پس از انجام مسابقات به صورت دوره‌ای 8 بازیکن جواز حضور در مرحله پایانی را کسب کردند.

مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی از صبح روز 27 بهمن ماه در آکادمی بین‌المللی تنیس روی میز پیگیری شد که در پایان نداشهسواری، بانوی المپیکی ایران مقتندرانه با کسب 32 امتیاز و بدون شکست در دو مرحله موفق به پوشیدن پیراهن تیم ملی شد.
شهسواری در این رقابت‌ها تنها 6 گیم را به حریفان واگذار کرد. پس از شهسواری محجوبه عمرانی که در مسابقات رده‌بندی اول شده بود، با 28.5 امتیاز دوم و مریم صامت با 26 امتیاز سوم شد.

گفتنی است برای مسابقات رده‌بندی بانوان ضریب امتیازی 0.5 در نظر گرفته شده بود که 10 بازیکن برتر رده‌بندی ایران با امتیازات کسب شده از این مسابقات در رقابت‌های انتخابی حاضر شدند.

نتایج کلی مسابقات به شرح زیر است:


1- ندا شهسواري، 32 امتياز


2- محجوبه عمراني، 28.5 امتياز


3- مريم صامت، 26 امتياز


4- فاطمه جمالي‌فر، 22.5 امتياز


5- مهشيد صامت، 17.5 امتياز


6- منصوره رضايي، 16 امتياز


7- شقايق حسين‌‍زاده، 10 امتياز


8- غزاله مولاطلب، 8.5 امتياز

 

کد خبر 287448

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha