یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱
۰ نفر

قاضی قلابی که هنگام خرید یک دستگاه خودروی لندکروز آن را سرقت کرده بود در راه فرار به شمال کشور دستگیر شد.

متهم -حادثه

چند روز پيش مردي نزد پليس رفت و گفت ساعتي قبل مردي كه خودش را قاضي دادگستري معرفي مي‌كرد و قصد داشت خودروي گران قيمتش را بخرد او را فريب داده و خودرو را به سرقت برده است. وي گفت: براي فروش خودروي لندكروزم در روزنامه آگهي داده بودم تا اينكه مرد جواني تماس گرفت و درحالي‌كه وانمود مي‌كرد قاضي دادگستري است گفت كه مي‌خواهد خودروام را بخرد.

بعد از اينكه او خودرو را ديد به محضر رفتيم و به او وكالت دادم و در آنجا او سوئيچ و مدارك خودرو را تحويل گرفت و يك فقره چك بانكي به من داد و گفت براي چند لحظه سراغ ماشين مي‌رود اما يكباره همراه ماشين ناپديد و معلوم شد چك جعلي است. به‌دنبال اين شكايت تلاش‌ها براي دستگيري سارق آغاز شد تا اينكه 3روز بعد وقتي مأموران پليس يك دستگاه خودروي لندكروز را به‌دليل سرعت غيرمجاز متوقف كردند پي‌بردند اين خودرو چند روز قبل سرقت شده است.

به اين ترتيب راننده كه همان قاضي قلابي بود بازداشت شد.صبح ديروز متهم به دادسراي ناحيه34 تهران منتقل شد و در بازجويي‌هاي اوليه اتهام سرقت خودرو را برعهده گرفت اما از آنجا كه اين امكان وجود دارد وي در سرقت‌هاي ديگري نيز دست داشته باشد هم‌اكنون در بازداشت به‌سر مي‌برد و تحقيقات از وي ادامه دارد.

 

کد خبر 287279

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha