همشهری آنلاین: نرخ برابری ارزهای رایج جهانی در بازارهای آسیایی، وضعیت بورس‌های آسیایی و قیمت فلزات گرانبها در بازارهای آسیایی را در گزارش‌های ۲۴ بهمن بلومبرگ بخوانید:

bloomberg

ارزش ین ژاپن در بازارهای مبادلات ارز آسیایی در مقابل دلار آمریکا با مقداری کاهش همراه شده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی بلومبرگ، امروز هر یک دلار آمریکا با یکصد و هجده ممیز هشتاد و نه صدم ین ژاپن خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته ارزش ین ژاپن در مقابل دلار آمریکا هجده صدم درصد کاهش همراه بوده است.

این درحالی است که هر یک یورو با یک دلار و چهارده سنت در بازارهای ارز خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته هجده صدم درصد افزایش داشته است.

هر یک پوند انگلیس نیز با یک دلار و هفتاد و دو سنت در بازارهای جهانی مبادله می شود که در مقایسه با روز گذشته شصت و چهار صدم درصد افزایش داشته است.

  • بورس‌های آسیایی امروز نوسان داشتند

به گزارش شبکه تلویزیونی بلومبرگ، امروز شاخص سهام نیکی در بورس توکیو با یک ممیز سی و هفت صدم درصد کاهش معادل یکصد و بیست و چهار ممیز نود و هشت صدم واحد کاهش به هفده هزار و نهصد و سیزده ممیز سی و شش صدم رسید.

شاخص سهام هنگ سنگ در بورس هنگ کنگ با هشتاد و پنج صدم درصد افزایش معادل یکصد و سی و شش ممیز نود و هفت صدم افزایش به رقم بیست و چهار هزار و ششصد و بیست و نه ممیز هشتاد و چهار صدم واحد رسید. بورس استرالیا وضعی همانند هنگ کنگ داشت بطوریکه شاخص سهام اس اند پی دویست در بورس سیدنی با دو ممیز سی و سه صدم درصد افزایش معادل شصت و هشت ممیز سی و هفت صدم واحد افزایش به پنج هزار و هشتصد و هفتاد و هفت ممیز چهل و هفت صدم واحد رسید. شاخص سهام شانگهای کامپوزیت با یک ممیز هفتاد و هشت صدم درصد افزایش معادل بیست و شش ممیز سی و چهار صدم واحد افزایش به سه هزار و چهارصد و شصت و نه ممیز هشتاد و سه صدم واحد رسید. شاخص سهام کاسپی در بورس کره جنوبی با هشتاد و دو صدم درصد افزایش معادل بیست و چهار ممیز سی و هفت صدم واحد به یک هزار و نهصد و پنجاه و هفت ممیز پنجاه و یک صدم واحد رسید.

  • قیمت فلزات گرانبها در بازارهای آسیایی

قیمت فلزات گرانبها در بازارهای آسیایی در مقایسه با روز گذشته نوسان داشته است.

به گزارش شبکه تلویزیونی بلومبرگ، قیمت طلا در بازارهای آسیایی امروز برخلاف روز گذشته افزایش داشته است. هر اونس طلا با یک دلار و هفتاد و چهار سنت افزایش درمقایسه با روز گذشته به قیمت یک هزار و دویست و سی دلار و هفتاد و چهار سنت در هر اونس خرید و فروش می شود.

این درحالی است که هر اونس نقره با یک ممیز یازده صدم درصد افزایش در قیمت معادل بیست و یک سنت به ارزش شانزده دلار و نود و هشت سنت در هر اونس خرید و فروش می شود. هر اونس پلاتین نیز به قیمت یکهزار و سیصد و بیست و نه دلار و شصت و چهار سنت خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته سه دلار و بیست و شش سنت افزایش داشته است.

کد خبر 287066

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha