پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۷
۰ نفر

همشهری انلاین نرخ برابری یورو - دلار در واکنش به انتشار اخبار منفی اقتصادی در آمریکا و با توجه به در هم تنیدگی اقتصادی‌های اروپا و آمریکا، در معاملات روز پنجشنبه ۲۳ بهمن بازار بین‌المللی معاملات ارزی افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن، هر یورو در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی امروز لندن، در مقابل یک دلار و 13 سنت و 46 واحد پایه یک سنت خرید و فروش شدکه نسبت به پایان معاملات روز گذشته این بازار، نسبت برابری بیشتری نشان می‌دهد. ارزش برابری این دو ارز در پایان معالات روز گذشته به نسبت یک یورو به یک دلار و 13 سنت و 35 واحد پایه یک سنت بود.

اما ارزش برابری واحد پول اروپا با ین در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی امروز لندن کاهش یافت، به گونه ای که ارزش برابری این جفت ارزی به نسبت یک یورو به 135 ین و 51 صدم یک ین بود.

ارزش برابری این دو ارز در پایان معاملات روز گذشته به نسبت یک یورو به 136 ین و 54 صدم یک ین بود.

ارزش دلار آمریکا در مقابل ین ژاپن در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی امروز لندن افزایش یافت، به ترتیبی که ارزش برابری این دو ارز در اواسط معاملات امروز به نسبت یک دلار به 119 ین و 43 صدم ین بود، حال آنکه ارزش برابری این زوج ارزی در پایان معاملات روز گذشته به نسبت یک دلار به 119 ین و 67 صدم یک ین رسید.

کد خبر 287014

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha