هشمهری آنلاین: رئیس‌ پلیس ناجا از شکل‌گیری ترافیک سنگین جاده‌های شمال کشور در تعطیلات اخیر خبر داد.

به گزارش فارس سرداد رویانیان گفت: از اول مرداد ماه سفرهای تابستانی مردم آغاز شده است: اوج سفر در تعطیلات چند روز اخیر به گونه‌ای است که محورهای شمالی کشور با بار سنگین ترافیک مواجه شده است.

رویانیان افزود: علی‌رغم اینکه میزان سفرهای تابستانی در تیرماه کاهش داشت ولی این سفرها از اول مرداد ماه آغاز شده و این میزان سفر به گونه‌ای بود که در کلیه محورهای شمالی کشور با کندی ترافیک و حجم سنگین خودرو مواجه شده‌ایم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به تعطیلات اخیر گفت: از روز چهارشنبه(17 مرداد) شاهد حجم بالای ترافیک در محورهای هراز، رشت به قزوین، قم و چالوس بوده‌ایم به گونه‌ای که شدت بار ترافیک در جاده چالوس باعث شد تا مسافران تا ساعت 4 صبح در ترافیک سنگین بمانند.

وی گفت: حجم بالای سفر در محورهای کشور برای پلیس تداعی روزهای پایانی سال و اول فروردین را داشت.

سردار رویانیان با اشاره به سوخت‌گیری مردم در پمپ بنزین در جاده چالوس گفت: مسافران سعی داشتند تا در پمپ بنزین جاده چالوس سوخت گیری کنند که صف طولانی آن باعث شد تا حجم خودروها سطح جاده را گرفته و باعث بروز ترافیک در جاده چالوس شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی با هشدار به رانندگان در جهت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی گفت: بیشترین علل تصادفات سرعت غیرمجاز و خواب آلودگی در رانندگی است لذا به رانندگان هشدار می‌دهم ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی حتی‌الامکان شب را برای مسافرت انتخاب نکنند و توصیه‌های ماموران راهنمایی و رانندگی را جدی بگیرند.

کد خبر 28653

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز