تصادف اتوبوس حامل کارگران با کامیون پر از سنگ باعث سقوط سنگ‌های غول‌پیکر روی مسافران شد و جان ۶ نفر را گرفت.

سقوط سنگ

اين تصادف وحشتناك بامداد پنجشنبه رخ داد. اتوبوس بنز فرسوده كه مدت‌ها سرويس كارگران شاغل در شركت پيمانكاري «درريز» بود، بعد از اينكه كارگران را سوار كرد، به سمت فاز 13پارس‌جنوبي به راه افتاد. اتوبوس به سراشيبي جاده‌ فرعي كمپ 22 و 24 رسيد و در همين هنگام بود كه راننده هر چه تلاش كرد، نتوانست ترمز بگيرد. تاريكي هوا و وحشت راننده باعث شد تا او متوجه كاميوني كه در كنار جاده توقف كرده بود نشود.

كاميون پر از تخته‌ سنگ‌هاي ريز و درشت بود كه ظاهرا از شب قبل به‌علت نقص فني خاموش شده و در كنار جاده متوقف شده بود.اتوبوس حامل كارگران به‌شدت با كاميون حامل سنگ برخورد كرد و شدت تصادف به حدي بود كه تخته‌ سنگ‌هاي عظيم از پشت كاميون به داخل اتوبوس پرتاب شدند و تعدادي از مسافران را كه روي صندلي‌هاي جلو نشسته بودند گرفتار كردند. به‌دنبال اين حادثه، تيم‌هاي امدادي راهي محل تصادف شدند.

سقوط تخته سنگ‌ها باعث شده بود كه برخي از مسافران بين صندلي‌هاشان و سنگ‌ها گير كنند. تيم‌هاي امدادي با برش دادن بدنه اتوبوس و حركت دادن تخته‌ سنگ‌هامجروحان را از داخل اتوبوس بيرون كشيدند. در اين حادثه 5نفر از سرنشينان اتوبوس در دم و يك نفر پس از انتقال به بيمارستان جان باختند و 22نفر نيز مجروح شدند . در همين حال فرماندار كنگان، با انتقاد از شركت‌هاي مستقر در منطقه گفت: با وجود مكاتبات متعدد با مسئولان اين شركت‌ها در زمينه اصلاح وضعيت ناوگان حمل‌ونقل كارگران ، اين شركت‌ها تاكنون در اين زمينه اقدامي نكرده‌اند.

کد خبر 286446

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha