همشهری آنلاین: پتروشیمی بندرامام با شکست مهرام جام قهرمانی را از دستان نماینده پایتخت دور کرد.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، مهرام و پتروشیمی بندرامام برای تصاحب جام قهرمانی در سالن آزادی رودر روی هم به میدان رفتند.

بعد از سوت شروع بازی برای دقایقی حملات دو تیم امتیازی در بر نداشت، اما در نهایت پتروشیمی بندرامام توسط بهنام یخچالی دو امتیاز از حریف سنتی خود پیش افتاد. در ادامه این مهرام بود که با یک پرتاب سه امتیازی به برتری رسید، اما بعد از گذشت دقایقی بار دیگر تیم میهمان رفته رفته بر بازی مسلط شد و کوارتر اول را با نتبجه 20 بر 12 به سود خود خاتمه داد.

در کوارتر دوم با کسب اولین دو امتیاز، پتروشیمی بندرامام اختلاف را به 10 امتیاز رساند. با گذشت نیمی از زمان بازی مهرامي‌ها فقط 4 امتیاز به دست آوردند در حالی که پتروشیمی با پرتاب سه امتیازی حامد سهراب‌نژاد 33 بر 22 تیم برتر میدان بود. نیمه نخست بازی در حالی که در کوارتر دوم هر دو تیم به صورت مساوی پیش رفتند و هر کدام 13 امتیاز به دست آوردند، در مجموع 33 بر 25 با پیروزیپتروشيمي همراه شد.

در نیمه دوم بازیکنان مهرام شروع موفق‌تری نسبت به حریف داشتند، به نحوی که با 5 امتیازی که فرید اصلانی به دست آورد، اختلاف بازی به عدد 3 رسید و در ادامه نیز اوشین ساهاکیان با کسب سه امتیاز برای مهرام اختلاف را به 2 امتیاز کاهش داد. در کوارتر سوم بازیکنان مهرام 6 امتیاز بیشتر کسب کردند، اما باز هم برتری نهایی از آن تیم پتروشیمی بندرامام بود.

در کوارتر چهارم پتروشمی بهتر از مهرام آغازگر بازی بود و اختلاف را بار دیگر به 10 امتیاز رساند. در 5 دقیقه پایانی در حالی که بازی با نتیجه 57 بر 45 به سود پتروشمی در جریان بود، بازیکنان مهرام تهران با 8 امتیاز پیاپی که به دست آوردند، اختلاف بازی را به عدد 3 رساندند، اما از این لحظه به بعد بازیکنان پتروشیمی بندرامام مانع پیش‌روی مهرام شدند و با امتیازآوری صمد نیکخواه بهرامی در نهایت 61 بر 54 اولین پیروزی این فصل خود مقابل مهرام را به ثبت رساندند.

تیم مهرام تهران در حالی که می‌توانست با یک پیروزی جام قهرمانی را بالای سر ببرد، در خانه بازی را به پتروشیمی بندرامام واگذار کرد تا سریال فینال این فصل مسابقات هم دنباله‌دار شود.

در حال حاضر با توجه به نتیجه‌ای که در بازی سوم فینال رقم خورد، در مجموع مهرام تهران 2 بر 1 از پتروشمی بندرامام پیش است. در صورتی که مهرامی‌ها در بازی چهارم این دو تیم که روز پنجشنبه 16 بهمن ماه در سالن اندیشه بندرامام برگزار می‌گردد بتواند از سد حریف قدرتمند خود عبور کند، به مقام قهرمانی خواهد رسید، در غیر این صورت بازی پنجم این دو تیم که روز دوشنبه 20 بهمن ماه انجام خواهد شد، قهرمان اولین فصل رقابت‌های لیگ ملی را مشخص خواهد كرد.

 

کد خبر 286187

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha