همشهری آنلاین: پنجمین مصاف تیم‌های دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندرامام در مرحله نیمه نهایی، با فینالیست شدن جنوبی‌ها به پایان رسید.

بسکتبال دانشگاه آزاد-پتروشیمی بندرامام

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، اولین امتیاز این بازی توسط روزبه ارغوان روی یک پرتاب پنالتی به ثبت رسید که بلافاصله با پرتاب سه امتیازی حامد آفاق پاسخ داده شد. در ادامه پتروشیمی بندرامام رفته رفته موفق شد تسلط بازی را در دست بگیرد و در کوارتر اول با نتیجه 25 بر 10 به برتری برسد.

تلاش بازیکنان دانشگاه آزاد در کوارتر دوم بازی برای جبران نتیجه سودی نداشت و در نهایت برتری نیمه نخست با نتیجه 36 بر 24 از آن پتروشیمی بندرامام شد.

در شروع نیمه دوم بازیکنان دانشگاه آزاد شروعي طوفانی داشتند و با نفوذ به قلب دفاع حریف، 12 امتیاز اختلاف نیمه اول را به 4 امتیاز کاهش دادند. در ادامه نیز محمد حسن‌زاده با دو اسلم دانک زیبا موفق شد اختلاف بازی را به عدد یک برساند. با این وجود بازیکنان با تجربه پتروشیی بندرامام اجازه پیشروی بیشتر را از بازیکنان حریف گرفتند و اختلاف بازی را به سود خود افزایش دادند.

بازیکنان دانشگاه در این شرایط سعی کردند با پرتاب‌های سه امتیازی نتیجه را تغییر دهند، اما توپ‌های ارسالی آنها راهی به سبد نداشت و در پایان، این بازی زیبا و جذاب با نتیجه 73 بر 68 به کام تیم پتروشیمی بندرامام تمام شد تا در این فصل نیز در بازی فینال برای چندمین سال پیاپی شاهد زورآزمایی بازیکنان قدرتمند دو تیم پتروشيمي و مهرام برای تصاحب جام قهرمانی باشیم.

 

کد خبر 285820

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha