همشهری آنلاین: معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مدرسه سربازی؛ جوانان را برای فعالیت در عرصه های مختلف آینده آماده می کند.

سربازی

به گزارش ایرنا، امیر «محمدحسن باقری» روز چهارشنبه در مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقات ورزشی سربازان نیروهای مسلح افزود: جوانان در این مدرسه آزمون می دهند که چگونه با سختی ها مقابله کنند و در برابر مشکلات متوقف نشوند.

باقری گفت: شما سربازان در اوج دوران شکوفایی و جوانی قرار دارید و اگر قبل از سربازی دبیرستان را سپری می کردید و یا در صندلی دانشگاه ها حضور داشتید، اکنون در مدرسه سربازی قرار دارید چرا که سربازی نیز مکانی همچون مدرسه و دانشگاه است.

وی با بیان اینکه در دوران سربازی درس های زیادی را فرا خواهید گرفت گفت: درس غیرت، صبوری، شجاعت و قناعت در مدرسه سربازی آموخته می شود. همچنین در این مدرسه زندگی جمعی، کار همراه با برنامه ریزی را فرا می گیرید و اکنون نیز در زنگ ورزش مدرسه سربازی قرار دارید.

باقری افزود: ورزش از نظر جسمی، شما را برای زندگی فردی و اجتماعی آماده می کند تا موفق و کارآمد باشید.

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تربیت جسمی و روانی گفت: اگر می خواهیم جامعه با نشاط داشته باشیم باید ورزش بخشی از زندگی و فعالیت روزمره اجتماعی مردم شود.

باقری ادامه داد: انسان با تمام توانایی ها و ظرفیت هایش گاه دچار تنبلی و سستی می شود که نسخه درمان و شفابخش آن ورزش است؛ براین اساس با پرهیز از تنبلی و سستی و انجام فعالیت های ورزشی می توانیم شاهد موفقیت های سازنده در عرصه های مختلف باشیم.

کد خبر 285665

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha