یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۴:۰۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: شصتمین شماره‌ی مجله‌ی ۲۴ با پرونده‌ای خواندنی درباره‌ی سی و سومین دوره‌ی جشنواره‌ی فجر منتشر شد.

شصتمين شماره‌ي مجله‌ي ۲۴ با پرونده‌اي خواندني درباره‌ي سي و سومين دوره‌ي جشنواره‌ي فجر منتشر شد. در اين پرونده مي‌توانيد اطلاعات و حواشي فيلم‌هاي حاضر در بخش سوداي سيمرغ جشنواره‌ي امسال را بخوانيد و از حال و هواي آنها مطلع شويد.

شصتمين شماره‌ي مجله‌ي ۲۴ با پرونده‌اي خواندني درباره‌ي سي و سومين دوره‌ي جشنواره‌ي فجر منتشر شد.

در اين پرونده مي‌توانيد اطلاعات و حواشي فيلم‌هاي حاضر در بخش سوداي سيمرغ جشنواره‌ي امسال را بخوانيد و از حال و هواي آنها مطلع شويد. تصوير روي جلد اين شماره به همين مناسبت به عكسي از فرهاد اصلاني و نگار جواهريان اختصاص دارد كه از بازيگران پركار و قابل‌اعتناي جشنواره‌ي امسال محسوب مي‌شوند.

در بخش سينماي ايران شماره‌ي جديد ۲۴ علاوه بر اين پرونده، گفت‌وگويي جذاب با پيمان معادي درباره‌ي «ملبورن»، «كمپ اشعه‌ي ايكس» و اوج و فرودهاي بازيگري منتشر شده است.

يادداشت‌هايي درباره‌ي فيلم‌هاي «ملبورن»، «از ايران يك جدايي»، «من از سپيده صبح بيزار»م و «آشنايي با ليلا» هم از ديگر مطالب اين بخش از مجله است.پرونده‌‌اي درباره‌ي فيلم «دختر گم‌شده»‌ي ديويد فينجر را مي‌توانيد در بخش سينماي دنياي اين شماره از مجله‌ي ۲۴ بخوانيد.

گفت‌وگو با ديويد فينچر و گيليان فلين، چند صفحه از رمان «دختر گم‌شده»، تفاوت‌هاي مهم ميان رمان و فيلم و يادداشت‌هايي از شهرام مكري، آرش خوش‌خو، روبرت صافاريان، علي مصلح حيدرزاده، حسين وحداني و جواد رسولي مهم‌ترين مطالب اين پرونده‌ي مفصل‌اند.

معرفي چهره‌ها و بازيگران ماه، گفت‌وگو با ژان دوژردن درباره‌ي فرصت‌هاي جديدش در عرصه‌ي بازيگري، گزارش نشست مطبوعاتي ايزابلا روسليني در جشنواره‌ي لومير و معرفي فيلم‌هاي «وينسنت قديس»، «ويپلش»، «شبگرد»، «بازي بقا: مرغ مقلد - قسمت اول»، «نظريه‌ي همه چيز» و «۶ قهرمان بزرگ» را هم مي‌توانيد در همين بخش از مجله بخوانيد.


بخش راهنما به معرفي و بررسي سريال پرمخاطب «خانه‌ي پوشالي» اختصاص دارد. معرفي كتاب‌هاي هنر پوسترهاي سينمايي و گفت‌وگوهاي سينمايي سيدمحمد بهشتي و يادداشتي‌هايي درباره‌ي فيلم‌هاي «مرد پرنده»، «طلوع سياره‌ي ميمون‌ها»، «بابادوك» و «سوم‌شخص» هم در همين بخش از مجله منتشر شده است.

گفت‌وگو با كن لوچ و سيامك شايقي درباره‌ي اولين فيلم‌هايي كه كارگرداني كرده‌اند در بخش راهنماي شماره‌ي جديد مجله منتشر شده است. سيد‌جواد رسولي، شميم مستقيمي و فيرزه گلسرخي هم در بخش وبلاگ شماره‌ي بهمن‌ماه ۲۴ يادداشت‌هايي درباره‌ي خاطره‌ي سينما عصر جديد نوشته‌اند.

کد خبر 285150

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha