همشهری آنلاین: مدیرعامل برج میلاد تهران اعلام کرد: برج میلاد تهران به مناسبت ۲۲ بهمن برای بازدید کننده نفر دو میلیون و ۲۲۲ هزار و ۲۲۲ امکان بازدید از برج مخابراتی المنارا را در کشور مالزی فراهم می‌کند.

برج میلاد

روابط عمومی برج میلاد تهران اعلام كرد: فرزاد هوشیار پارسیان با بیان این مطلب گفت: همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین با توجه به استقبال شهروندان و گردشگران خارجی برای بازدید از ششمین برج مخابراتی دنیا، قرار شد که همزمان با روز 22 بهمن به بازدید کننده نفر دو میلیون و 222 هزار و 222 بلیت سفر به مالزی برای بازدید از برج مخابراتی "المنارا" به همراه یک نفر اهدا شود.

او گفت: از ابتدای سال تاکنون دو میلیون و 37 هزار و 50 نفر از برج میلاد تهران بازدید کرده اند که که بخش قابل توجهی از این بازدیدها به گردشگران خارجی از کشورهای اروپایی و آسیایی اختصاص دارد.

هوشیار پارسیان ادامه داد: گردشگرانی و شهروندان علاقه مند به سفر به کشور مالزی و بازدید از برج مخابراتی "المنارا" می توانند برای خرید بلیت بازدید از برج میلاد تهران به صورت حضوری به گیشه فروش بلیت مراجعه کنند و فردی که در فرصت باقی مانده بلیت شماره دو میلیون و 222 هزار و 222 را خریداری کند، برنده خوش شانس ما بوده که به همراه یک نفر از افراد خانواده می تواند به کشور مالزی سفر کند.

کد خبر 285002

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha