همشهری آنلاین: مسابقات دارت قهرمانی کارمندان نهادها و سازمان‌های کشور به میزبانی شهرستان سرخه، با همکاری فدراسیون ورزش‌های همگانی، هیئت ورزش‌های همگانی استان سمنان و مسئولین ادارات ونهادهای شهرستان سرخه با برتری تیم البرز پایان یافت.

سکوی قهرمانی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، در این رقابت‌ها كه روز جمعه 26 دي ماه برگزار شد، 12 تیم از استان‌های آذربایجان غربی، گیلان، زنجان، مرکزی، کرمانشاه، خراسان شمالی، خراسان رضوی، گلستان، قم ، البرز، سمنان و شهرستان سرخه حضور داشتند كه در چهار گروه سه تیمی به رقابت با يكديگر پرداختند.

در بازی نهایی تیم البرز با برتری سه بر یک تیم خراسان رضوی را مغلوب کرد و بر سکوی اول ایستاد.همچنین در بازی رده‌بندی تیم گیلان با پیروزی سه بر صفر برابر تیم آذربایجان غربی عنوان سوم این بازی‌ها را به خود اختصاص داد.

در پایان این رقابت‌ها به تيم‌های اول تا سوم کاپ، مدال، حکم قهرمانی به همراه هدیه 4000000 ریالی و یادبود مسابقات در مراسمی توسط فرماندار، شهردار و شورای شهر سرخه و با حضور نماینده فدراسیون ورزش‌های همگانی و رئیس انجمن ورزش سازمان‌ها و نهادهای فدراسیون ورزش‌های همگانی، مسئولين ورزشی و اجرایی استان سمنان و شهرستان سرخه اهداء شد.

کد خبر 284793

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha