یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۵
۰ نفر

شهردار تهران همزمان با روز هوای پاک طی دستورالعملی که روز گذشته صادر کرد، استفاده از خودروی شخصی را برای مدیران ارشد و میانی این نهاد در روز جاری ممنوع اعلام کرد. در این بخشنامه آمده است:

blue sky clean earth

با توجه به اجراي طرح آسمان آبي، زمين پاك در شهر تهران و نيز روز 29 دي به‌عنوان روز هواي پاك و در راستاي حركت جمعي براي همراهي با ساير دستگاه‌هاي اجرايي و شهروندان تمامي واحدها موظفند در روز 29دي‌ماه اقدامات زير را مورد توجه قرار دهند:

1: تمامي مديران ارشد و مياني شهرداري تهران به‌منظور رفت‌وآمد به محل كار در اين روز از وسايل حمل‌ونقل عمومي (ترجيحا مترو و اتوبوس) استفاده كرده و از آمد و شد با وسايل نقليه شخصي يا سازماني خودداري كنند.

2: ورود و خروج خودروهاي شخصي يا سازماني مديران شهرداري تهران در اين روز به ساختمان‌هاي ستادي و شهرداري‌هاي مناطق و نواحي ممنوع است.

3: هرگونه سرويس دهي از سوي شركت خودرو سرويس شهر در اين روز به مديران و كاركنان شهرداري تهران در ساختمان‌هاي ستادي و شهرداري‌هاي مناطق و نواحي، مگر در موارد ضروري و فوري مجاز نيست.

4: ضروري است شهرداران نواحي و معاونان ايشان به‌منظور تردد در سطح ناحيه و انجام بازديدهاي ميداني در 29 دي از دوچرخه استفاده نمايند و از اين روز به بعد انجام ماموريت‌هاي محلي ايشان ترجيحا با استفاده از وسيله حمل‌ونقلي پاك صورت بگيرد.

کد خبر 284627

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha