یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۵:۴۹
۰ نفر

معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان نظام پزشکی از آغاز روند کارشناسی‌ برای تعیین تکلیف تعرفه‌های تشخیصی درمانی سال آینده خبر داد و گفت: تعرفه‌های۹۴، طبق قانون، قبل از سال جدید، اعلام خواهد شد.

آغاز کارشناسی تعرفه‌های درمان۹۴

دكتر محمد جهانگيري، افزود: كارشناسي‌هاي تعيين تعرفه‌هاي تشخيصي درماني سال94 در حال انجام است و براي كل تعرفه‌ها اعم از ويزيت سرپايي و بستري خواهد بود. براي تعرفه‌هاي سال آتي تمركز روي تعرفه‌هاي ويزيت خواهد بود‌ و خدمات سرپايي سرلوحه كار است. دبير ستاد نظارت بر تعرفه‌هاي پزشكي با اشاره به فعاليت سامانه1690 براي رسيدگي به شكايات و تخلفات تعرفه‌اي، افزود: تنها 5درصد از كل تماس‌ها با سامانه1690، به تعرفه مربوط بوده و از اين ميان هم حدود 10درصد موارد به بستري مربوط بوده‌ است.

17درصد تماس‌ها هم مربوط به ابراز تشكر مي‌شود.جهانگيري در پاسخ به اين سؤال كه آيا موارد مربوط به ويزيت را مي‌توان با سامانه1690 در ميان گذاشت؟ گفت: در مورد ويزيت هم مردم مي‌توانند با اين سامانه تماس بگيرند اما واقعيت آن است كه دستور كار اين سامانه در مرحله اول رسيدگي به مباحث بستري است، چراكه هزينه‌ها در اين بخش انجام شده و اصلاحات انجام شده در خدمات بستري بوده است. اما اگر موردي در زمينه ويزيت هم باشد به دانشگا‌ه مربوطه ارجاع مي‌دهيم و پيگيري‌هاي لازم انجام مي‌شود.

کد خبر 284499

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha