همشهری آنلاین: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی فتح‌الله قدس را به سمت سرپرستی دانشگاه فرزانگان سمنان (ویژه دختران) منصوب کرد.

به گزارش فارس، دكتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی فتح‌الله قدس عضو هیئت علمی و استادیار رشته مهندسی مواد و متالوژی دانشگاه سمنان را به سمت سرپرستی دانشگاه فرزانگان سمنان (ویژه دختران) منصوب کرد.

در حکم انتصاب فتح‌الله قدس آمده است: امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه فرزانگان سمنان (ویژه دختران) را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب به انجام رسانید، بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا کنید.

به گزارش تسنیم، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنين با صدور حکمی حسین سالار آملی قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل و رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی این وزارت‌خانه را به عنوان دبیر اجلاس وزرای علوم کشورهای اسلامی عضو جنبش عدم تعهد منصوب کرد.

فرهادی در احکامی سيد عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه، علی اصغر توفیق، معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت، وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم و روسای دانشگاه‌های صنعتی خواجه نصیر‌، صنعتی امیرکبیر و فردوسی مشهد را به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری این نشست منصوب کرد.

اجلاس وزرای علوم کشورهای اسلامی عضو جنبش عدم تعهد 3 تا 5 اسفند ماه 93 به میزبانی وزارت علوم در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 284437

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha